پشتیبانی سامانه‌های مدیریت

1 پورتال مشتریان.
2 تماس با سامانه‌های مدیریت (30 خط).
3 ارسال پیامک.

در صورت حل نشدن مشکل شما می‌توانید با ارسال پست الکترونیک به Support@bmsd.ir با ما در تماس بوده و از خدمات پشتیبانی استفاده نمائید.

ساعات کاری

 شنبه تا چهارشنبه - ساعت 8 الی 17

 
پیاده‌سازی موفقیت آمیز پروژه‌های مدیریت ارتباط با مشتری در راستای ایجاد بیشترین ارزش برای مشتریان از مهم‌ترین اهداف سامانه‌های مدیریت است. شرکت سامانه‌های مدیریت با تکیه بر ارزش‌های محوری خود و در راستای تحقق ماموریت خویش، موفقیت مشتریانش را موفقیت خود می‌داند ...
با توجه به رویکرد شرکت سامانه های مدیریت در پیاده سازی سامانه های مدیریتی کارآمد و اثربخش در سازمان ها و تلاش مستمر در جهت ایجاد بیشترین ارزش برای مشتریان خود، این شرکت مفتخر و متعهد به همراهی مشتریان خود قبل و بعد از پیاده سازی و تحویل کامل راهکارها به مشتریان است. یکی از اقداماتی که سامانه های مدیریت با همین هدف دنبال می کند، ارزیابی سیستم های پیاده سازی شده در سازمان مشتری، با نگاهی چند بعدی و مبتنی بر هدف های از پیش تعیین شده مشتری در محدوده مشخص شده است. ابعاد این موضوع با توجه به نوع، محدوده و اهداف پروژه می تواند به گستره ی مفاهیم مدیریتی باشد که به طور مستقیم و یا غیر مستقیم از این سیستم‌ ها تاثیر می‌پذیرند، از آن جمله می‌توان به مواردی همچون مدیریت ارتباط با مشتریان (بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش، کانال‌های ارتباطی، مدیریت اهداف و ...)، فرهنگ سازمانی، فناوری و ظرفیت‌های توسعه سازمانی اشاره کرد. به بیان دیگر، از یک سو نظر به اهمیت و لزوم پیاده‌سازی سیستم های مدیریتی کارآمد و اثربخش به ویژه در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان در سازمان ها و از سوی دیگر با توجه به پیامدهای مثبت و منفی که این سیستم ها می توانند بر مهم ترین حوزه‌های سازمان به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم داشته باشند، سامانه های مدیریت سعی دارد تا با درک اهمیت و ابعاد این موضوع به بررسی، ارزیابی و تحلیل آن پرداخته و بتواند در مسیری که آن را علت وجودی خود می‌داند هر چه استوارتر گام بردارد.
همه چیز با درک یک مساله یا کشف یک فرصت شروع شد، تحلیلی صورت گرفت، تصمیمی اتخاذ شد. سامانه های مدیریت داستان موفقیت مشتریانش را داستان درک، تحلیل،تصمیم گیری و اجرای موفق می داند. در اینجا میخواهیم به روایت برخی از این داستان ها از زبان مشترک سامانه های مدیریت و مشتریانش بپردازیم.
 

داستان‌های موفقیت

پارس خزر

لزوم یکپارچگی سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان در سطوح تعاملی، عملیاتی و تحلیلی باعث شد تا همکاری شرکت پارس خزر و سامانه های مدیریت برای طراحی و پیاده سازی فاز اول پروژه در قالب یکپارچگی کانال های ارتباطی (تلفن، فکس و پیامک) و راه اندازی باشگاه مشتریان و فروشندگان پارس خزر، تالارهای گفتگو، سیستم مدیریت محتوای پورتال و سامانه نظرسنجی شرکت پارس خزر آغاز شود. همکاری صمیمانه‌ای که منجر به پیاده سازی فاز اول این پروژه و آغاز فاز دوم پیاده سازی سامانه یکپارچه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) پارس خزر خواهد شد.

ادامه مطلب

 

دانشگاه قرآن و حدیث

اغلب در دانشگاه‌ها به دلیل ساختارهای حقوقی و دولتی حاکم، کمتر شاهد توجه به مفهوم CRM و حتی پیاده‌سازی ساختاری جهت تحقق یک CRM عملیاتی بوده‌ایم. معمولاً نرم افزارهای دانشگاهی، محدود به حوزه‌های اتوماسیون اداری و یا نرم‌افزارهای آموزشی بوده است و مابقی نیازمندی‌های سیستماتیک دانشگاه‌ها نیز در بستر این نرم افزارها رشد کرده است. شرکت سامانه‌های مدیریت از یک سو، با علم به مولفه‌های موجود در حوزه ارتباط با دانشجویان و اساتید و از سوی دیگر معماری نرم‌افزارهای موجود در دانشگاه قرآن وحدیث، اقدام به ارائه‌ی طیف وسیعی از محصولات و خدمات خود جهت برقراری ارتباط موثرتر و ارزشمند ...

ادامه مطلب

 

یکتا تهویه اروند

نظر به اهمیت و لزوم ایجاد سیستم مدیریتی کارآمد و اثربخش در شرکت یکتا تهویه اروند، سیستمی یکپارچه و منسجم، مبتنی بر مدیریت ارتباط با مشتریان توسط شرکت‌ سامانه‌های مدیریت، به صورت کاملا نظام‌مند پیاده‌سازی شد. در راستای این همکاری مشترک، طراحی و پیاده‌سازی ساختار ویژگی‌های محصولات، طراحی و پیاده‌سازی سیستم فروش و بازاریابی در جهت روال تاییدات قیمتی و فنی فروش، قابلیت ثبت هزینه‌ها و استفاده از استاندارد هزینه، طراحی و پیاده‌سازی مدیریت فروش خدمات و خدمات پس از فروش و ... تنها بخشی از قابلیت‌هایی است که در جهت شکل‌گیری سازمانی توانمند و پویا، همراه با تعامل سازنده با مشتریان ...

ادامه مطلب

 

نشر گل واژه

به‌دنبال رشد و توسعه سازمان نشر گل واژه، نیاز به ایجاد یک ساختار استاندارد و منسجم اطلاعاتی و مدیریتی برای حرکت به سوی ایجاد یک سازمان مستحکم و توانمند برای سازمان نشر گل واژه ایجاد گردید. در این راستا همکاری مشترک و صمیمانه دو سازمان منجر به ساختاردهی مسیرحل مشکلات سیستمی سازمان نشرگل واژه گشته است. به طوری که تعریف ساختار سازمانی (تعریف واحد کسب‌وکارهای مختلف به صورت درختی، تعریف تیم‌ها و گروه‌های کاری)، سیستم گزارش‌گیری و داشبورد مدیریتی در مورد فعالیت‌ها، پلان‌ها و اهداف، تعریف لایه‌های مختلف دسترسی براساس چارت سازمانی از جمله قابلیت‌هایی است که برای نشرگل واژه  ...

ادامه مطلب 

 

آهن آنلاین 

در راستای همکاری مشترک و صمیمانه دو شرکت آهن آنلاین و سامانه‌های مدیریت، سیستم یکپارچه مدیریت ارتباط با مشتری به صورت کاملا نظام‌مند و منسجم پیاده‌سازی شد. شرکت سامانه‌های مدیریت مفتخر است که در راستای شکل‌گیری یک ساختار استاندارد و سیستم یکپارچه و منسجم برای شرکت آهن‌آنلاین، موفق به ساختاردهی تیم‌های بازاریابی و فروش اعم از مدیریت پرسنل و فعالیت‌ها، مدیریت سرنخ‌های بدست آمده، کمپین‌ها و ...، مدیریت و نگه‌داری اطلاعات با قابلیت دسته‌بندی محصولات، ثبت دریافت‌ها و پرداخت‌ها با قابلیت اطلاع‌رسانی به مدیران ارشد و در این شرکت شده است، به طوری که می‌توان ...

ادامه مطلب 

 

تعامل سازنده با مشتریان، بخشی جدایی ناپذیر از رویکرد ماست.

رویکرد حرفه‌ای، خدمات و محصولات متفاوت و تجربیات موفق ما در پیاده‌سازی نرم‌افزار CRM، راهگشای ایجاد ارزش در سازمان‌هاست .

مسیر موفقیت

دریافت و تحلیل نیازمندی‌های مشتریان و پیاده‌سازی مبتنی بر به روش‌ها

طراحی، تولید وسفارشی‌سازی راهکارها به صورت کاملا تخصصی، منطبق با نیازمندی‌های مشتری

پیاده‌سازی کارآمد واثربخش سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان‌ها به صورت کاملا نظام‌مند ومنسجم

ارتقای سطح عملکرد، کارایی سیستم و ارائه‌ی راهکارهای حرفه‌ای در راستای ایجاد ارزش برای مشتریان

تعهد به همراهی مشتریان، قبل و بعد از پیاده‌سازی وعملیاتی شدن راهکارها

 

بالا