پشتیبانی سامانه‌های مدیریت

1 پورتال مشتریان.
2 تماس با سامانه‌های مدیریت (30 خط).
3 ارسال پیامک.

در صورت حل نشدن مشکل شما می‌توانید با ارسال پست الکترونیک به Support@bmsd.ir با ما در تماس بوده و از خدمات پشتیبانی استفاده نمائید.

ساعات کاری

 شنبه تا چهارشنبه - ساعت 8 الی 17

داستان موفقیت نرم افزار crm یکتا تهویه

یکتا تهویه اروند در یک نگاه:

نام: یکتا تهویه اروند

مدیرعامل: جناب آقای مهندس منوچهر شجاعی

تاریخ تاسیس: 1365

زمینه فعالیت:  تولید تجهیزات تهویه مطبوع

بخشی از افتخارات:  

طراحی و تولید سیستم تهویه مطبوع مربوط به خطوط رنگ شرکت‌های بزرگ خودروسازی مانند: ایران خودرو – ایران خودرو دیزل – سایپا و سایپادیزل، اخذ لیسانس تولید و عرضه چیلرهای گازسوز ROBUR ایتالیا (تنها تولیدکننده این سیستم درجهان) تحت حمایت سازمان بهینه‌سازی مصرف سوخت کشور، صادرات به کشورهای عراق، سنگال و سوریه، تجهیز خطوط تولید شرکت به پیشرفته‌ترین ماشین آلات مرتبط با این صنعت مانند خطوط تولید کویل‌سازی، واحد نمونه سازمان صنایع ومعادن 1381و 1382، تندیس صنعت برتر جشنواره تولید ملی، افتخار ملی 1385و 1386 و ...

وب سایت:  www.arvandcorp.com

 

 

اهداف پروژه مدیریت ارتباط با مشتریان یکتا تهویه اروند:
  • طراحی و پیاده‌سازی ساختار ویژگی‌های محصولات
  • طراحی و پیاده‌سازی سیستم فروش و بازاریابی در جهت روال تاییدات قیمتی و فنی فروش
  • طراحی و پیاده‌سازی مدیریت فروش خدمات اعم از امکان تعریف محصولات، ثبت فرصت فروش و پیشنهاد قیمت، مدیریت روال‌های تایید فرصت‌های فروش، اطلاع‌رسانی از فعالیت‌های تعریف شده و ایجاد داشبوردهای تحلیلی بر روی سفارشات
  • طراحی و پیاده‌سازی مدیریت خدمات پس از فروش اعم از مدیریت سرویس‌های استاندارد و دستگاه‌ها، راه‌اندازی اولیه، پشتیبانی و خدمات پس از فروش و مدیریت مقالات دانشی
  • امکان مدیریت ماموریت و گزارش ماموریت
  • قابلیت ثبت هزینه‌ها و استفاده از استاندارد هزینه
  • امکان نظرسنجی با قابلیت پیاده‌سازی فرم نظرسنجی ماموریت، ثبت نظرات مشتریان، مشاهده گزارش وضعیت نظرسنجی و ایجاد داشبوردهای تحلیلی و ارائه خدمات استقرار و آموزش کاربری
نرم افزار CRM امداد بانکی سامانه های مدیریت

یکتا تهویه اروند امروز با تکیه بر سیستم یکپارچه و کارآمد مدیریت ارتباط با مشتریان، مشارکتی پویا و تعاملی سازنده و اثربخش با مشتریان خود دارد.

راهکار مدیریت فروش خدمات و مدیریت خدمات پس از فروش، یکی از راهکارهایی است که بر پایه سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) به صورت کاملا نظام‌مند و منسجم پیاده‌سازی شده است.

چالش‌های قبل از استقرار

افزایش حجم اطلاعات و نیاز به فضاهای بزرگ برای بایگانی‌های متعدد، زمان‌بر بودن فرآیند قبلی، عدم دسترسی به اطلاعات یکپارچه و منسجم در حوزه بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش، عدم گزارش‌دهی مناسب سیستمی، بالابودن درصد اشتباهات در فرآیندهای کاری، عدم وجود یک سیستم انعطاف‌پذیر که پاسخگوی تغییرات سریع سیستمی باشد، عدم وجود سیستم قیمت‌دهی مناسب و پایین بودن امنیت آن، نبود اطلاعات دقیق و کافی برای تصمیم‌گیری مدیران.

 

دستاوردهای بعد از استقرار

به حداقل رسیدن اشتباهات کاربری، امکان گزارش‌دهی در هر لحظه از فرآیند سیستمی، سهولت دسترسی به اطلاعات محصولات، شکل‌گیری نظم خاص در فرآیند کاری، ایجاد اطلاعات دقیق و معتبر به صورت کاملا نظام‌مند و منسجم، ایجاد بستری مناسب و قدرتمند جهت اجرای اثربخش استراتژی‌های بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش، پیاده‌سازی سیستمی کاملا یکپارچه وانعطاف‌پذیر که پاسخگوی پویایی‌های سیستمی سازمان باشد، حصول اطمینان از صحت جریان اطلاعات در سازمان تنها بخشی از دستاوردهای پیاده‌سازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت صنایع یکتا تهویه اروند است.

 

مطرح شدن نیاز به پیاده‌سازی CRM

بکارگیری یک سیستم کارآمد که پاسخگوی نیازهای شرکت‌ها باشد، یکی از عوامل موفقیت آن‌هاست. سرپرست فروش شرکت یکتا تهویه اروند، جناب آقای شجاعی معتقد است: "در گذشته شرکت یکتا تهویه اروند از سیستم آفیس و آتلوک جهت نامه‌نگاری و مکاتبات استفاده می‌کرد. قابلیت دسترسی به اطلاعات یکپارچه وجود نداشت و زمان زیادی جهت تهیه گزارش در فرآیند فروش و خدمات پس از فروش صرف می‌شد. لذا این عوامل شرایط را به گونه‌ای رقم زد که سیستم قبلی را کنار گذاشته و به دنبال سیستمی جامع و توانمندی باشیم. درنهایت پس از بررسی‌های بسیار، سیستم CRM را به عنوان جایگزین مناسب برای سیستم قبلی و اتوماسیون اداری انتخاب کردیم."

 

 انتخاب سامانه‌های مدیریت

توجه به توانمندی‌های شرکت همکار جهت پیاده‌سازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری بسیار حائز اهمیت است. سرپرست فناوری اطلاعات یکتا تهویه اروند، جناب آقای احمدی معتقد است: "بین نرم افزارهای CRM موجود، نرم افزار مایکروسافت CRM را به دلیل قابلیت‌ها و توان پاسخگویی به فرآیندهای اداری فروش انتخاب کردیم. در ادامه تمرکز خود را روی انتخاب شرکت همکار گذاشتیم. از آنجایی که پشتوانه فنی و پتانسیل شرکت همکار برای ما بسیار اهمیت داشت، زیرا پشتوانه فنی و پتانسیل شرکت همکار باعث می‌شد تا دید متفاوتی نسبت به فرآیندها داشته باشد. لذا با بررسی‌های دقیقی که انجام دادیم، درنهایت شرکت سامانه‌های مدیریت را انتخاب کردیم.

 

تغییر سیستمی و بهبود فرآیندهای بازاریابی

همکاری مشترک و صمیمانه دو سازمان، منجر به تغییر ساختار سیستمی و بهبود فرآیندهای بازاریابی شرکت یکتا تهویه اروند شده است. اکنون پیاده‌سازی موفق و موثر سیستم مدیریت ارتباط با مشتری، منجر به بهبود ساختار سیستمی و فرآیندهای بازاریابی و فروش شده است. جناب آقای شجاعی در این زمینه معتقد است: "با استفاده از این سیستم توانمند، کلیه فرآیندهای بازاریابی نظیر سرنخ‌ها، کمپین‌های بازاریابی، لیست بازاریابی و مواردی از این قبیل به صورت مطلوب استفاده می‌شود."

پیاده‌سازی سیستم فروش

با همکاری مشترک و صمیمانه دو شرکت یکتا تهویه اروند و سامانه‌های مدیریت، کلیه‌ی سیستم فروش نظیر ساختار محصولات، چرخه تاییدات، مدیریت لیست قیمت‌ها از زمان درخواست پیش‌فاکتور تا ارسال نهایی برای مشتری، به طور موفقیت‌آمیز پیاده‌سازی شده است. سرپرست فروش شرکت یکتا تهویه اروند دراین زمینه معتقد است: "از آنجایی که سیستم قبلی ابزار توانمندی نبود وقادر به پاسخگویی نیازمندی‌های فرآیندهای سازمان به صورت یکپارچه نبود، سیستم جدید جایگزین سیستم قبلی پیاده‌سازی شد و اکنون با بهبود فرآیندها می‌توان گفت: سیستم فروش به بلوغ خوبی رسیده است."

پیاده‌سازی سیستم خدمات پس از فروش

ثبت تمامی اطلاعات ماموریت‌ها در پروفایل دستگاه، کنترل و تایید هزینه‌ها و ... از جمله قابلیت‌هایی است که شرکت سامانه‌های مدیریت با پیاده‌سازی سیستم خدمات پس از فروش کاملا منحصر به فرد، برای شرکت یکتا تهویه اروند فراهم نموده است، به طوری‌که اکنون تمامی اطلاعات را به صورت یکپارچه بر بستر این سیستم پشتیبانی می‌کند. جناب آقای شجاعی در این زمینه معتقد است: "در قسمت ماموریت‌ها نیز ساختار هزینه و استانداردهای آن توسط شرکت سامانه‌های مدیریت به طور کاملا نظام‌مند و منسجم تعریف شده است. به طوری‌که می‌توان گفت، سیستم خدمات فروش کنونی ما نسبت به سیستم قبلی به اصطلاح سیستم کاملا اتوماسیون‌تری است."

 

 

سامانه های مدیریت از نگاه مدیران یکتا تهویه اروند

 پرسنل سامانه‌های مدیریت در عین حال که جوان هستند، ولی روح CRM را در پاسخگویی به نیازهای مشتری به خوبی دریافت کرده‌اند و به نظر می‌رسد هر کدام از مهره‌های سامانه‌های مدیریت، به خوبی در جایگاه خود قرار گرفته است. من از مجموعه سامانه‌های مدیریت و خدماتی که ارائه می‌دهد بسیار راضیم به طوری که از لحاظ تخصص می‌توان گفت هر کدام از کارکنان سامانه‌های مدیریت در جایگاه خود، نمره بالایی می‌گیرند.

 

 

جناب آقای مهندس حسن بهرامی

 رئیس هیئت مدیره شرکت یکتا تهویه اروند
جناب آقای دکتر علی شجاع- مدیر فناوری اطلاعات شرکت آهن آنلاین  

 

سامانه‌های مدیریت مجموعه‌ای از افراد حرفه‌ای و خلاق است که مشتری‌مداری یکی از خصلت‌های برتر آن است. در واقع سامانه‌های مدیریت یکی از معدود شرکت‌هایی است که تجربه خوبی در حوزه کاری خود داشته و با اشتیاق کامل، پاسخگوی صریح مشتریان خود است.

 

 

 

جناب آقای مهندس سینا شجاعی

عضو هیئت مدیره و سرپرست فروش شرکت یکتا تهویه اروند

 

سرکار خانم الهام ابراهیمی- کارشناس واحد فناوری اطلاعات شرکت آهن آنلاین  

 

سامانه‌های مدیریت شرکتی است با پرسنل کارکشته و متخصص که پتانسیل بسیار بالایی دارند. واقعیت این است که شرکت سامانه‌های مدیریت از پرسنل توانمندی برخوردار بوده که متعهد به رسالت سازمان خود هستند و این یکی از نقاط قوت آن‌هاست.

 

 

جناب آقای مهندس ابوذر احمدی

سرپرست فناوری اطلاعات شرکت یکتا تهویه اروند

نگاه یکتا تهویه اروند به سامانه‌های مدیریت


رویکرد

 سامانه‌های مدیریت مجموعه حرفه‌ای است که متعهد به رسالت سازمان خود می‌باشند و این یکی از نقاط قوت آن‌هاست.

تخصص

عالی است؛ به طوری‌که کمتر شرکتی تا این حد به صورت تخصصی روی یک حوزه فعالیت دارد.

راهکارها و محصولات

خوب و مطابق خواسته ما بود؛ به طوری‌که مواردی که موردنیاز ما بود، به خوبی پیاده‌سازی شد.

پاسخگویی

رضایت‌بخش و در کل خوب بود و روز به روز بهتر می‌شود و نسبت به سایر شرکت‌ها جلوتر هستید.

نوآوری در ارائه خدمات

خوب گوش‌دادن به حرف مشتری و درنظرگرفتن تمام جوانب یک موضوع برای ارائه‌ی یک راهکار، یکی از خصلت‌های کلیدی شماست.

خدمات مناسب

کلیه خدمات خوب بود و سعی میشد کلیه موارد پیش ‌آمده در کوتاه‌ترین زمان حل شود.

پشتیبانی

همه چیز مناسب و خوب بوده و در حالت کلی رضایت‌بخش است.

ارزش آفرینی

هزینه ای برای استفاده از CRM نداشتیم و در واقع سرمایه‌گذاری کرده‌ایم. به عبارت دیگر یک خرید رضایت‌بخش بوده است.

بالا