‫‫‫داستان موفقیت پیاده سازی CRM داده ورزی فرادیس البرز

فرادیس البرز امروز آمادگی حرکت به سمت یک سیستم جامع و یکپارچه مدیریت ارتباط با مشتریان را داراست.

سامانه ثبت و پیگیری درخواست مشتریان شرکت فرادیس البرز بر پایه سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) به صورت کاملا یکپارچه و منسجم پیاده سازی شده است.

چالش‌های قبل از استقرار

فقدان یکپارچگی بین نرم افزارهای موجود، فقدان زیرساخت تعاملی جهت ارتباط با مشتریان و پذیرندگان، عدم امکان گزارشگیری از تراکنش‌های انجام شده توسط مشتریان و پذیرندگان و ...

  • فقدان یکپارچگی بین نرم افزارهای موجود سازمان
  • فقدان زیرساخت تعاملی جهت ارتباط با مشتریان و پذیرندگان
  • عدم امکان گزارشگیری از تراکنش‌های انجام شده توسط مشتریان و پذیرندگان
  • عدم وجود سامانه یکپارچه جهت مدیریت و عرضه کارت‌های صادر شده
  • عدم وجود سامانه ارسال و پیگیری درخواست‌ها

دستاوردهای بعد از استقرار

قابلیت ارسال درخواست‌ها، تیکت‌ها و موارد پشتیبانی، فراهم شدن امکان ساخت انواع گزارشات از قبیل گزارشات مربوط به تراکنش‌های انجام شده و ...

  • قابلیت ارسال درخواست‌ها، تیکت‌ها و موارد پشتیبانی
  • فراهم شدن امکان ساخت انواع گزارشات از قبیل گزارشات مربوط به تراکنش‌های انجام شده
  • برقراری ارتباط بین نرم افزار FaraCMS و نرم افزار CRM و فرایند تبادل اطلاعات بین آنها
  • ایجاد پورتال سازمانی یکپارچه با نرم افزار CRM
  • قابلیت مدیریت امکانات از طریق پورتال و CRM بر اساس دسترسی‌ها

چرا سامانه‌های مدیریت

وجود سیستم کارآمد به تنهایی نمی‌تواند پاسخگوی شرکت‌ها باشد، در واقع شرکت‌ها علاوه بر انتخاب یک سیستم کارآمد، به راهبران حرفه‌ای جهت پیاده‌سازی مؤثر نیاز دارند. مدیر فناوری اطلاعات شرکت داده ورزی فرادیس البرز در این زمینه معتقد است: "شرکت‌هایی مانند فرادیس البرز یا سراغ شرکتی نمی‌روند یا اینکه بهترین را انتخاب می‌کنند. سامانه های مدیریت دنبال بزرگ شدن و رو به رشد حرکت کردن و تشنه کار کردن است و گواه این مدعا هم مصداق‌هایی همچون به‌روز بودن وب‌سایت، حضور در نمایشگاه‌ها، مدیریت خوب همکاران فنی، بر لبه دانش روز حرکت کردن و پرزنتیشن خوب آن می‌باشد. در نهایت خوشحالیم که دوست شیکی مانند سامانه های مدیریت را همیشه کنار خود داریم."

سامانه ثبت و پیگیری درخواست مشتریان

وجود پورتالی یکپارچه با نرم افزار CRM موجب ارتقای سطح خدمات به مشتریان خواهد شد. محیطی که در آن هم مشتریان و هم پذیرندگان خواهند توانست تا گزارشات متنوع از تراکنش‌ها، کیف پول الکترونیکی، دانلود آخرین دانش‌ها و فایل‌های بارگزاری شده و ... داشته باشند.

راهکار ارتباط بین FaraCMS و CRM

در راهکار آماده شده اطلاعات قبلی و در حال بارگزاری در نرم افزار FaraCMS به فیلدهای مرتبط در نرم افزار CRM وارد می‌شود اطلاعاتی که در پروفایل افراد دارنده کارت است از قبیل شماره حساب شبا، استان و شهر محل سکونت، گروه خونی، تاریخ تولد و .... با در اختیار داشتن این داده‌ها می‌توان از راهکارهای بازاریابی، فروش و خدمات نرم افزار CRM استفاده کرد.

پیاده سازی پورتال شهروند کارت کاشان

در پروژه شهروند کارت کاشان، کارت چند منظوره‌ای برای مشتریان آماده شده است که این کارت‌ها توسط کیوسک‌های بانکی و مراکز فروش قابل تهیه هستند. موارد استفاده از شهروند کارت کاشان، خطوط مترو، مراکز خرید، رستوران‌ها، اتوبوس، تاکسی، نانوایی و مراکز تفریحی و سرگرمی می‌باشد. هم اکنون در این پورتال امکاناتی همچون مدیریت خدمات دارندگان کارت، مدیریت خدمات پذیرنده‌ها، مدیریت خدمات باجه‌های الکترونیک، مدیریت خدمات شهرداری کاشان، مدیریت خدمات بازیافت، مدیریت خدمات سازمان اتوبوسرانی، مدیریت خدمات سازمان گردشگری، معرفی مراکز فروش و شارژ کارت فراپی، مدیریت درخواست کارت، مدیریت درخواست مغایرت مالی پذیرنده‌ها، مدیریت درخواست مسدودی کارت، مدیریت درخواست مفقودی کارت و ... در این پورتال وجود دارد.

گزارشات

در گزارشات تعبیه شده در سیستم، امکان ساخت و مشاهده انواع گزارشات به تفکیک مشتریان و پذیرندگان وجود دارد به این معنی که می‌توان خروجی‌های متنوعی از تراکنش‌های صورت گرفته، تعداد کارت‌های مسدودی و مفقودی و ... را گرفت.

سامانه های مدیریت از نگاه مدیران فرادیس البرز

جناب آقای مهندس حمید رفعتی

شرکت‌هایی مانند فرادیس البرز یا سراغ شرکتی نمی‌روند یا اینکه بهترین را انتخاب می‌کنند. سامانه های مدیریت دنبال بزرگ شدن و رو به رشد حرکت کردن و تشنه کار کردن است و گواه این مدعا هم مصداق‌هایی همچون به‌روز بودن وب‌سایت، حضور در نمایشگاه‌ها، مدیریت خوب همکاران فنی، بر لبه دانش روز حرکت کردن و تعاملات خوب آن می‌باشد. در نهایت خوشحالیم که دوست شیکی مانند سامانه های مدیریت را همیشه کنار خود داریم.

جناب آقای مهندس حمید رفعتی

مسئول گروه توسعه و راهبری سیستم‌های اطلاعاتی شرکت فرادیس البرز

جناب آقای مهندس احسان شفقت

امکانات و محصولات جدید، رابط کاربری بهتر، خدمات قوی به مشتری و نیروهای سازمانی خوب از جمله ویژگی‌های سامانه های مدیریت است. در این چند سال همکاری فوق العاده‌ای داشته‌ایم و مجموعه شما را رفیق پُر انرژی و همیشگی خود می‌دانیم.

جناب آقای مهندس احسان شفقت

مدیر IT شرکت فرادیس البرز

سرکار خانم آزاده دین پرور

سامانه های مدیریت در تحلیل و شناخت یک سیستم و پیاده سازی آن متخصص است. خدمات و محصولات خیلی حرفه‌ای و پیگیری عالی از جمله ویژگی‌های شماست. نام سامانه های مدیریت، پیاده سازی CRM و همچنین دانش به‌روز را تداعی می‌کند.

سرکار خانم آزاده دین پرور

سرپرست واحد CRM شرکت فرادیس البرز

رویکرد

رویکرد سامانه های مدیریت ارائه خدمات و محصولات جدید هم گام با دانش روز است.

محصولات

محصولات مورد نظر فرادیس البرز خیلی خوب توسط سامانه های مدیریت سفارشی سازی شده است.

نوآوری در ارائه خدمات

حرکت به سمت ارائه محصولات جدید و به‌روز و همچنین بر لبه دانش حرکت کردن جزو شاخصه‌های سامانه های مدیریت است.

پشتیبانی

هر وقت مواردی از جانب فرادیس البرز اعلام شده است، پس از ارجاع آنها به سامانه های مدیریت، سریعا بررسی شده‌اند.

تخصص

در تحلیل و شناخت یک سیستم و پیاده سازی آن تخصص دارید.

ارزش آفرینی

به دنبال کار کردن و حرکت رو به رشد هستید که در این مسیر برای مشتریان ارزش ایجاد خواهد شد.

بالا