پشتیبانی سامانه‌های مدیریت

1 پورتال مشتریان.
2 تماس با سامانه‌های مدیریت (30 خط).
3 ارسال پیامک.

در صورت حل نشدن مشکل شما می‌توانید با ارسال پست الکترونیک به Support@bmsd.ir با ما در تماس بوده و از خدمات پشتیبانی استفاده نمائید.

ساعات کاری

 شنبه تا چهارشنبه - ساعت 8 الی 17

رویکرد حرفه‌ای، خدمات و محصولات متفاوت و تجربه موفق ما در پیاده سازی نرم افزار CRM، راهگشای ایجاد ارزش در سازمان‌هاست.

تعامل سازنده با مشتریان، بخشی جدایی‌ناپذیر از رویکرد سامانه‌های مدیریت است.

 

بسته‌های فارسی ساز و تقویم شمسی شرکت سامانه های مدیریت


ارتباط کارآمد و اثربخش با مشتریان، بخشی جدایی ناپذیر از رویکرد ماست.

رویکرد حرفه‌ای، خدمات و محصولات متفاوت و تجربیات موفق ما در پیاده سازی نرم افزار CRM، راهگشای ایجاد ارزش در سازمان‌هاست .

 

ترجمه صحیح، دقیق و سلیس لغات به فارسی

یکی از مشکلات احتمالی کاربران در کار کردن با سیستم CRM با زبان غیر انگلیسی، ترجمه غیر آشنا و در برخی موارد بی‌ربط کلمات در محصول تجاری CRM بوده که حاصل استفاده از ابزارهای ترجمه و عدم نظارت هوش انسانی در فرآیند ترجمه می‌باشد. از همین رو یکی از نکاتی که در فارسی‌ساز شرکت سامانه‌های مدیریت بدان توجه شده وجود ترجمه صحیح، دقیق و سلیس است به‌نحوی‌که قابل‌فهم بوده و استفاده کاربری آن آسان باشد. همچنین وجود ادبیات تجاری مناسب در ترجمه سبب برداشت صحیح کاربران از محتواهای برنامه و استفاده صحیح از نرم‌افزار می‌شود.

قابلیت تفکیک کامل Language Pack و Calendar

 ساختار محصول فارسی‌ساز این اجازه را به شما می‌دهد تا تحت شرایط و نیازمندی‌های مختلف از فضای فارسی یا انگلیسی فارغ از نیاز به تغییر در تقویم محصول استفاده نمایید، به این معنا که در عین داشتن فضای انگلیسی از تقویم شمسی استفاده کنید و بالعکس، این قابلیت می‌تواند برای افرادی که در کسب‌وکارهای بین‌المللی و علاقه‌مندان به کار در محیط انگلیسی در عین استفاده از تقویم شمسی به کار آید.

امکان استفاده از API تاریخ شمسی جهت استفاده در Script

درصورتی‌که در طراحی فرم‌های سیستم CRM شما از کدهای Java Script استفاده‌شده باشد و نیاز به تقویم شمسی باشد، API فارسی‌ساز سامانه‌های مدیریت در این شرایط قابل‌استفاده است.

امکان استفاده در تمامی بخش‌ها

نرم افزار فارسی ساز و شمسی ساز شرکت سامانه های مدیریت همانند سایر تقویم‌های استاندارد مایکروسافت، مانند تقویم میلادی در بخش‌های مختلف نرم افزار از جمله فرم‌ها، نماها، فعالیت‌ها (پست الکترونیک، پیامک، تلفن و ...)، نمودارها، گزارش‌ها و خروجی‌های نرم افزار (مثل خروجی Excel) قابل استفاده است.

قابلیت تغییر ترجمه‌ها توسط راهبران خود شرکت، متناسب با اصطلاحات رایج در کسب‌وکار شرکت

با توجه به تنوع بالای کسب و کارها، تفاوت های زبانی و اصطلاحات متفاوت کاری در هر شرکت، این امکان در نظر گرفته‌شده تا راهبران سیستم بتوانند کلیه کلمات ترجمه‌شده را مطابق با اصطلاحات رایج خود تغییر دهند. به‌طور مثال موجودیت Quote در کسب کارهای مختلف با عناوین پیش‌فاکتور، پیشنهاد قیمت و یا استعلام قیمت نام‌گذاری می‌شود. لذا شما می‌توانید مناسب‌ترین کلمات را برای محیط نرم‌افزار CRM خود برگزینید.

تجهیزات بانکی

سهولت اجرای تحت سرور برنامه

جهت استفاده از محصول فارسی‌ساز، نصب آن صرفاً بر روی سرور انجام‌شده و کلیه کاربران مجاز می‌توانند از فضای فارسی در محیط کاربری استفاده کنند و نیاز به نصب برنامه‌های کلاینت برای کاربران نمی‌باشد.

پروفایل مشتریان

پشتیبانی از محیط Microsoft Outlook

یکی از مزایای یکپارچگی MS CRM و Outlook، امکان دسترسی به اجزای CRM در محیط Outlook است. ساختار محصول فارسی‌ساز سامانه‌های مدیریت به نحوی ایجادشده است تا از فضای CRM در داخل Outlook نیز پشتیبانی کرده و محیط را به‌صورت کامل فارسی نموده و تقویم شمسی را در اختیار قرار می‌دهد.

داشبورد بانکی

پشتیبانی از نسخه موبایل نرم‌افزار Microsoft Dynamics CRM

نرم افزار فارسی ساز و تقویم شمسی سامانه های مدیریت از نسخه موبایلی نرم افزار مایکروسافت داینامیک سی آر ام به طور کامل پشتیبانی می‌کند

داشبورد بانکی

پشتیبانی از کلیه به‌روزرسانی‌های انجام‌شده در نرم‌افزار Microsoft Dynamics CRM

نرم افزار فارسی ساز و تقویم شمسی شرکت سامانه های مدیریت در به روز رسانی های نرم افزار مایکروسافت داینامیک سی آر ام کاملا سازگار عمل می‌کند.

داشبورد بانکی

امکان استفاده از لایسنس با کاربران محدود و افزایش تعداد کاربران در هنگام توسعه نیروی انسانی شرکت

یکی از شاخص‌های انتخاب یک فارسی‌ساز مناسب، مقرون‌به‌صرفه بودن آن برای خریدار است، علی‌الخصوص این شاخص برای شرکت‌های تازه تاسیس و یا شرکت‌های کوچک دارای اهمیت بیشتری است، بنابراین وجود امکان تهیه فارسی‌ساز با کاربران محدود و با هزینه کمتر سودمند خواهد بود، از همین رو این امکان در محصول فارسی‌ساز شرکت سامانه‌های مدیریت وجود دارد تا شرکت‌ها بر اساس اندازه سازمان خود نسبت به تهیه محصول اقدام نمایند. نکته حائز اهمیت در این زمینه وجود امکان افزایش تعداد کاربران است و شرکت‌ها در صورت توسعه نیروی انسانی خود تنها با پرداخت ما به التفاوت قیمت تعداد کاربران، اقدام به افزایش کاربران فارسی‌ساز نمایند.

داشبورد بانکی

 

نرم افزار CRM دانشگاهی

چرا سامانه های مدیریت

شرکت سامانه‌های مدیریت با تلفیق تخصص‌های گوناگون در حوزه‌های مدیریت و مهندسی، همچنین تکیه بر بیش از دو دهه تجربه در صنعت فناوری اطلاعات کشور، با آگاهی از نیاز مبرم سازمان‌ها به یک راهکار جامع و یکپارچه، اقدام به ارائه راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری به صورت کاملا حرفه‌ای نموده و با فراهم آوردن بستری کاملا متمرکز و منعطف، تمامی ارتباطات و فرآیندها را برای ایجاد بیشترین ارزش در سازمان شما، طراحی و سپس پیاده‌سازی می‌کند. دانش، تجربه و متدولوژی ما در ارائه خدمات تخصصی فناوری اطلاعات، راهگشای پیاده‌سازی کامل و موفق سیستم‌های مدیریت یکپارچه ارتباطات در سازمان شما خواهد بود. شرکت سامانه های مدیریت مفتخر و متعهد به همراهی مشتریان خود قبل و بعد از پیاده سازی و تحویل کامل راهکارها به مشتریان است. یکی از اقداماتی که سامانه های مدیریت با همین هدف دنبال می کند، ارزیابی سیستم های پیاده سازی شده در سازمان مشتری، با نگاهی چند بعدی و مبتنی بر هدف های از پیش تعیین شده مشتری در محدوده مشخص شده است. ابعاد این موضوع با توجه به نوع، محدوده و اهداف پروژه می تواند به گستره ی مفاهیم مدیریتی باشد که به طور مستقیم و یا غیر مستقیم از این سیستم‌ ها تاثیر می‌پذیرند، از آن جمله می‌توان به مواردی همچون مدیریت ارتباط با مشتریان (بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش، کانال‌های ارتباطی، مدیریت اهداف و ...)، فرهنگ سازمانی، فناوری و ظرفیت‌های توسعه سازمانی اشاره کرد. به بیان دیگر، از یک سو نظر به اهمیت و لزوم پیاده‌سازی سیستم های مدیریتی کارآمد و اثربخش به ویژه در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان در سازمان ها و از سوی دیگر با توجه به پیامدهای مثبت و منفی که این سیستم ها می توانند بر مهم ترین حوزه‌های سازمان به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم داشته باشند، سامانه های مدیریت با درک اهمیت و ابعاد این موضوع به بررسی، ارزیابی و تحلیل آن پرداخته و در مسیری که آن را علت وجودی خود می‌داند گام برمی‌دارد.


چرا سیستم فارسی ساز و تقویم شمسی سامانه های مدیریت

سیستم فارسی ساز و تقویم شمسی شرکت سامانه‌های مدیریت منطبق بر آخرین استاندارهای ارائه شده توسط شرکت مایکروسافت جهت تامین نیازهای کاربران فارسی زبان طراحی و تولید شده است و در به روز رسانی‌های این نرم افزار کاملا سازگار عمل می‌کند. امکان انتخاب مجزای تقویم و زبان در این سیستم، موجب سهولت کاربری آن با توجه به نیاز کاربران می‌شود. همچنین این سیستم امکان استفاده از تقویم شمسی در کلیه بخش‌های مورد نیاز ازجمله فرم‌ها، نماها، فعالیت‌ها (پست الکترونیک، پیامک، تلفن و ...)، نمودارها، گزارش‌ها و خروجی‌های نرم افزار را برای کابران فراهم کرده است.

ترجمه دقیق، صحیح و سلیس واژگان و اصطلاحات در این سیستم، سبب سهولت بیشتر در استفاده از نرم افزار برای کاربران شده است. از دیگر ویژگی‌های نرم افزار فارسی ساز و تقویم شمسی سامانه‌های مدیریت، طراحی و تولید استاندارد این محصول است که از هرگونه تاثیر نامطلوب این سیستم بر عملکرد و کاهش سرعت نرم افزار Microsoft Dynamics CRM جلوگیری کرده است. این سیستم از Microsoft Outlook و نسخه موبایل نرم افزار مایکروسافت CRM نیز پشتیبانی می‌نماید.

علاوه بر قابلیت‌های ذکر شده، پشتیبانی مطمئن و بروزرسانی‌های سیستم فارسی ساز و تقویم شمسی شرکت سامانه‌های مدیریت در راستای پوشش نیازها و ایجاد بیشترین ارزش برای مشتریان، بستر استفاده گسترده و مطمئن از این محصول را برای سازمان‌ها فراهم نموده است.

نرم افزار مدیریت ارتباط با دانشجویان SRM سامانه های مدیریت

 

منطبق بر به‌روزترین استانداردهای شرکت مایکروسافت

سیستم فارسی ساز و تقویم شمسی شرکت سامانه های مدیریت منطبق بر آخرین استانداردهای شرکت مایکروسافت، طراحی و تولید شده است.

 

مقالات مرتبط

عکس موجود نمی باشد
اطلاعات بیشتر +

مایکروسافت CRM فارسی، CRM نیست!

بسیاری از سازمان‌ها در ایران، فارسی شدن زبان و شمسی شدن تقویم را معادل آماده شدن این نرم افزار برای استفاده می‌دانند. این رویکرد باعث شده است تا پس از مدت کوتاهی، با عدم موفقیت در کسب‌وکارشان روبرو شوند ...

عکس موجود نمی باشد
اطلاعات بیشتر +

10 ویژگی یک فارسی ساز خوب برای MS CRM

استقبال گسترده سازمان‌ها از محصول فارسی ساز مایکروسافت داینامیک CRM سبب شده است که با طیف وسیعی از محصولاتی روبرو باشیم که با آغاز ورود MS CRM به ایران، به بازار عرضه و بر تعداد آن افزوده شده است ...

عکس موجود نمی باشد
اطلاعات بیشتر +

آشنایی با Microsoft Dynamics CRM

Microsoft Dynamics CRM یک نرم‌افزار کاربردی تجاری و بخشی از برند Microsoft Dynamics است که این امکان را برای تمام شرکت‌های کوچک و بزرگ فراهم می‌آورد تا تعاملات خود با مشتریان را پیگیری و مدیریت نمایند ...


تعامل سازنده با مشتریان، بخشی جدایی ناپذیر از رویکرد ماست.

رویکرد حرفه‌ای، خدمات و محصولات متفاوت و تجربیات موفق ما در پیاده‌سازی نرم‌افزار CRM، راهگشای ایجاد ارزش در سازمان‌هاست .

 

مسیر موفقیت

دریافت و تحلیل نیازمندی‌های مشتریان و پیاده‌سازی مبتنی بر به روش‌ها

طراحی، تولید وسفارشی‌سازی راهکارها به صورت کاملا تخصصی، منطبق با نیازمندی‌های مشتری

پیاده‌سازی کارآمد واثربخش سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان‌ها به صورت کاملا نظام‌مند ومنسجم

ارتقای سطح عملکرد، کارایی سیستم و ارائه‌ی راهکارهای حرفه‌ای در راستای ایجاد ارزش برای مشتریان

تعهد به همراهی مشتریان، قبل و بعد از پیاده‌سازی وعملیاتی شدن راهکارها

 

 

 

بالا