پشتیبانی سامانه‌های مدیریت

1 پورتال مشتریان.
2 تماس با سامانه‌های مدیریت (30 خط).
3 ارسال پیامک.

در صورت حل نشدن مشکل شما می‌توانید با ارسال پست الکترونیک به Support@bmsd.ir با ما در تماس بوده و از خدمات پشتیبانی استفاده نمائید.

ساعات کاری

 شنبه تا چهارشنبه - ساعت 8 الی 17

شرکت سامانه های مدیریت در موقعیت‌های شغلی زیر از علاقمندان دعوت به همکاری می‌نماید. متقاضیان محترم ‌می‌توانند درخواست خود را به همراه رزومه کامل، جهت بررسی ثبت نمایند.

مهارت های لازم:
• آشنایی با UML و BPMN
• دارای قدرت تجزیه و تحلیل بالا
• دارای رویکرد ...
مهارت های لازم:
• آشنایی با UML و BPMN
• دارای قدرت تجزیه و تحلیل بالا
• دارای رویکرد خلاقانه در حل مسائل
• آشنایی با مفاهیم کسب و کار و نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتریان
• دانش عمومی در حوزه نرم افزار و فناوری اطلاعات
• آشنایی کافی به زبان انگلیسی
• دارای روحیه کار تیمی و فعالیت در فشار کاری
• توانایی کار در سایت مشتری
• علاقمند به یادگیری و کار با نرم افزار
مهارت های لازم:
• تسلط بر زبان برنامه نویسی C# و .Net
• تسلط بر مفاهیم OOP
• تسلط ...
مهارت های لازم:
• تسلط بر زبان برنامه نویسی C# و .Net
• تسلط بر مفاهیم OOP
• تسلط بر JavaScript و jQuery
• آشنایی با Asp.Net و MVC
• آشنایی با MS SQL
• آشنایی با WCF و استفاده از وب سرویسها
• آشنایی با TFS
مهارت های لازم:
• توانایی برگزاری جلسات فروش نرم افزار سازمانی (B2B) و ارائه دمو
• آشنایی و...
مهارت های لازم:
• توانایی برگزاری جلسات فروش نرم افزار سازمانی (B2B) و ارائه دمو
• آشنایی و علاقمندی به حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان و نرم افزار Microsoft Dynamics CRM
• رشته های تحصیلی مهندسی کامپیوتر، مهندسی صنایع، MBA، فناوری اطلاعات
• آشنا به اصول و فنون مذاکره و Body Language
• ترجیحا دارای سابقه کار مرتبط با فروش نرم افزار سازمانی
• تسلط به انواع روش های فروش و مفاهیم مرتبط با حوزه فروش
• حداکثر سن 30 سال
• خلاق، پرانرژی و با انگیزه
• دارای روحیه تعاملی، چابک و علاقمند به یادگیری و پیشرفت در کار
• تسلط به نرم افزار Office و ترجیحا فتوشاپ
• دانشجویان مستعد کارشناسی ارشد از دانشگاه های دولتی تهران که امکان کار تمام وقت را داشته باشند نیز می توانند نسبت به درج درخواست همکاری اقدام نمایند
بالا