`

پشتیبانی سامانه‌های مدیریت

1 پورتال مشتریان.
2 تماس با سامانه‌های مدیریت (30 خط).
3 ارسال پیامک.

در صورت حل نشدن مشکل شما می‌توانید با ارسال پست الکترونیک به Support@bmsd.ir با ما در تماس بوده و از خدمات پشتیبانی استفاده نمائید.

ساعات کاری

 شنبه تا چهارشنبه - ساعت 8 الی 17

عادل پورقنبر    1395/8/9 - 10:00       0

شرکت سامانه‌های مدیریت در نخستین کنفرانس ملی «نوآوری در مدیریت سیستم‌ها و فناوری اطلاعات با رویکرد هوشمندی کسب‌وکار» برگزار شده در دانشگاه الزهراء حضور به هم رسانید. 

ارائه کارگاه آموزشی، شرکت در میزگردهای تخصصی و برپایی غرفه شرکت، از دیگر برنامه‌های سامانه‌های مدیریت در این کنفرانس ملی بود. این کنفرانس بخش عمده‌ای از زمان خود را به برگزاری پنل و میزگردهای تخصصی پیرامون موضوع هوشمندی سازمانی با حضور خبرگان، مدیران صنعت و نیز اساتید دانشگاهی اختصاص داد. شرکت سامانه‌های مدیریت نیز علاوه بر حضور پُر رنگ در بخش نمایشگاهی کنفرانس، کارگاهی را تحت عنوان "CRM از مفهوم تا اجرا" برگزار نمود که با استقبال چشم‌گیر شرکت‌کنندگان روبه رو شد.  

کارگاه "CRM از مفهوم تا اجرا" در دو بخش 1- مفاهیم و راهبردها و 2- فناوری و روش‌ها، توسط آقای مهندس اسدی (مدیر عامل شرکت سامانه‌های مدیریت) و آقای مهندس گیتی جلال (مدیر فروش شرکت سامانه‌های مدیریت) برگزار شد. 

حضور پُر رنگ در بخش نمایشگاهی نیز از دیگر اقدامات شرکت سامانه‌های مدیریت در این کنفرانس بود. مراجعه‌کنندگان زیادی از غرفه‌ی شرکت سامانه‌های مدیریت بازدید کرده و با حوزه کاری و طیف خدمات و محصولات متنوع آن آشنا شدند. تعداد کثیری از بازدیدکنندگان سؤالات و دغدغه‌های حوزه کاری و تخصصی خود را در مورد چگونگی پیاده‌سازی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان و مزیت‌های آن مطرح و افراد حاضر در غرفه ضمن ارائه مشاوره، اطلاعات لازم را به همراه دموی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری سامانه‌های مدیریت و تجربیات بکار گرفته شده در سازمان‌ها و شرکت‌های دیگر بیان کردند.  

از جمله‌ی بازدیدکنندگان می‌توان به بازدید دکتر برات قنبری (معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطاات و فناوری اطلاعات)، دکتر عادل آذر (رئیس دیوان محاسبات کشور)، دکتر انسیه خزعلی (ریاست دانشگاه الزهراء)، دکتر محمد اقدسی (رئیس دانشکده مهندسی صنایع وسیستم‌های دانشگاه تربیت مدرس)، دکتر امیر البدوی (استاد دانشگاه تربیت مدرس)، دکتر حسن قالیباف اصل (مدیرعامل بورس اوراق بهادار تهران و عضو هیأت علمی دانشگاه الزهراء)، دکتر ندا عبدالوند (دبیر علمی کنفرانس) و بسیاری دیگر از مدیران، فعالین کسب و کار و اعضای محترم هیأت علمی دانشگاه‌های معتبر کشور اشاره کرد.

در این غرفه بخشی از قابلیت‌های نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، امکانات آن، طیف محصولات و خدمات شرکت سامانه‌های مدیریت، تجربیات بکار گرفته شده، محصولات ارائه شده به طیف وسیعی از مشتریان و راهکارهای صنایع مختلف به نمایش گذاشته شد.

 

منبع: مجموعه مقالات شرکت سامانه‌های مدیریت

ارسال نظر
 
بالا