`

پشتیبانی سامانه‌های مدیریت

1 پورتال مشتریان.
2 تماس با سامانه‌های مدیریت (30 خط).
3 ارسال پیامک.

در صورت حل نشدن مشکل شما می‌توانید با ارسال پست الکترونیک به Support@bmsd.ir با ما در تماس بوده و از خدمات پشتیبانی استفاده نمائید.

ساعات کاری

 شنبه تا چهارشنبه - ساعت 8 الی 17

عادل پورقنبر    1396/3/27 - 08:00       0

یکپارچگی داینامیک 365 و لینکدین

مدتی پیش مایکروسافت محصول جدید خود را تحت عنوان مایکروسافت داینامیک 365 به بازار عرضه کرد. در واقع این محصول، برخی از قابلیت‌های نرم افزارهای ERP و CRM مایکروسافت را با هم ادغام کرده است. با توجه به روند رو به رشد شبکه‌های اجتماعی و فراگیر شدن آنها در بین افراد و همچنین خریداری شبکه اجتماعی لینکدین (Linkedin) توسط شرکت مایکروسافت در سال قبل، مایکروسافت بر آن شد تا این محصول جدید خود را با شبکه کسب‌وکار لینکدین یکپارچه کند.  

سازمان‌ها به وسیله داینامیک 365 می‌توانند خدمات متنوعی را به مشتریانشان ارائه دهند و یک تجربه هوشمند را برای آنها به ارمغان بیاورند. این کار با دسترسی به تمام داده‌ها در سراسر شرکت برای کمک بهتر به تصمیم‌گیری سریع‌تر و دستیابی به نتایج مطلوب‌تر اتفاق می‌افتد. 

در حال حاضر داینامیک 365 برای فروش بیشتر، به کمک فروشندگان با تجربه آمده است. به عنوان مثال، با استفاده از بینش مشتری و اطلاعات به دست آمده از طریق آن، فرایند قیمت‌گذاری دقیق‌تر می‌شود تا جایی که حتی برای ارائه تخفیف هم به کمک فروشندگان می‌آید. 

یکپارچگی داینامیک 365 با لینکدین

کاربرانی که هر دو سیستم (مایکروسافت 365 و لینکدین) را با هم در اختیار دارند می‌توانند اطلاعات به دست آمده از پروفایل حساب کاربری افراد را در بخش سرنخ، اشخاص، حساب شرکت و فرصت‌ها (در قسمت فروش) مایکروسافت داینامیک 365 مشاهده نمایند. به طوری که اطلاعات به‌روزرسانی شده در شبکه کسب‌وکار لینکدین به صورت همزمان در مایکروسافت CRM وارد می‌‍شود و این روال برعکس هم اتفاق خواهد افتاد. 

در قسمت استخدام نیز مایکروسافت داینامیک 365 با یکپارچگی اطلاعات به کمک شرکت‌ها برای جذب نیروی کار آمده است. 

منبع: مجموعه مقالات شرکت سامانه‌های مدیریت 

ارسال نظر
 
بالا