`

پشتیبانی سامانه‌های مدیریت

1 پورتال مشتریان.
2 تماس با سامانه‌های مدیریت (30 خط).
3 ارسال پیامک.

در صورت حل نشدن مشکل شما می‌توانید با ارسال پست الکترونیک به Support@bmsd.ir با ما در تماس بوده و از خدمات پشتیبانی استفاده نمائید.

ساعات کاری

 شنبه تا چهارشنبه - ساعت 8 الی 17

کانال رسمی سامانه های مدیریت در آپارات

عادل پورقنبر    1395/10/30 - 10:00    0

شرکت سامانه‌های مدیریت در شبکه به اشتراک گذاری ویدئوی آپارات، صاحب کانال تأیید شده و مختص به خود شد.

در این کانال شما می‌توانید ویدئوها و کلیپ‌هایی با عناوین خبری، تحلیلی، آموزشی، تکنیکی و ... را مشاهده نمایید. یکی از اهداف شرکت سامانه‌های مدیریت تسهیل دسترسی کاربران و علاقه‌مندان حوزه مدیریت ارتباط با مشتری به داده‌ها و اطلاعات به‌روز و کاربردی است که بدین منظور کانال رسمی سامانه‌های مدیریت در شبکه ویدئویی آپارات راه اندازی شده است.

 

‫پیش‌بینی بازار 36 میلیارد دلاری CRM در سال 2017‫

عادل پورقنبر    1395/10/12 - 16:00    0

آخرین پیش‌بینی‌های مؤسسه گارتنر نشان می‌دهد که در سال 2017 بازار CRM در سراسر جهان به 36.5 میلیارد دلار خواهد رسید. این عدد رشد قابل توجهی نسبت به پیش‌بینی امسال که 20.6 میلیارد دلار بوده است را نشان می‌دهد. همچنین رشد CRM منجر به رشد سالانه 15.1 درصدی مجموعه نرم‌افزارهای سازمانی از سال 2012 تا سال 2017 شده است که فراتر از پیش‌بینی‌های انجام شده می‌باشد.

آخرین گزارش‌های منتشر شده از پیش‌بینی مؤسسه گارتنر حاکی از آن است که CRM بازار ERP را تحت الشعاع قرار داده است. نمودار زیر رشد نسبی CRM ،ERP، هوش تجاری (BI)، مدیریت زنجیره تأمین و کنفرانس وب و سلسله نرم‌افزارهای تعاملی و اجتماعی را بازگو می‌کند.

همکاری شرکت سامانه های مدیریت، انجمن مهندسی صنایع ایران و دانشگاه آزاد

عادل پورقنبر    1395/9/23 - 14:00    0

چهل و سومین گردهمایی انجمن مهندسی صنایع ایران با عنوان "سیستم‌های ارتباط با مشتری از مفهوم تا اجرا (CRM)" در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب با همکاری شرکت سامانه های مدیریت در تاریخ 21 آذر ماه 1395 برگزار شد.

بعد از خیر مقدم جناب آقای دکتر مهرزاد نوابخش (رئیس دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب) و سخنرانی جناب آقای دکتر فرشید عبدی (عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب و عضو هیئت مدیره انجمن صنایع ایران)، جناب آقای مهندس حسام اسدی (مدیرعامل شرکت سامانه های مدیریت) به عنوان سخنران اصلی گردهمایی، مباحث مربوط به "CRM از مفهوم تا اجرا" و چالش‌های پیاده‌سازی CRM در سازمان‌ها را از طریق مثال‌های کاملا عینی و عملی بیان نمودند، که سؤالات بخش پایانی حضار نشان از جذاب بودن مباحث و اشتیاق دانشجویان و افراد مدعو برای یادگیری در این زمینه داشت. 

‫پیش بینی تحلیل گران از آینده نرم افزار CRM

عادل پورقنبر    1395/9/21 - 10:00    0

وجود شرایط جهانی شدن و پیشرفت تکنولوژی، شرکت‌ها را در معرض رقابتی سنگین قرار داده است؛ به ‌طوری‌ که در این دوران، شرکت‌ها به نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به عنوان ابزاری برای افزایش سودآوری خود می‌نگرند. بسیاری از محققین و پژوهشگران، نرم افزار CRM را حلقه واسط بین مردم، فرآیندها و تکنولوژی دانسته و آن‌ را راهکاری برای جمع آوری نیازها و رفتارهای تجاری مشتریان جهت ایجاد روابطی قوی‌تر با آن‌ها می‌دانند. متخصصان نرم افزارهای سی آر ام در پیش‌بینی و تحلیل‌های خود اعتقاد دارند که با به‌کارگیری برخی تغییرات در صنعت سی آر ام که به برخی از آن‌ها در این اینفوگراف اشاره شده است، تحول عظیمی در این صنعت رخ داده و افزایش بهره‌وری در کسب‌وکار را امکان‌پذیر خواهد کرد.

‫گروه لینکدین مدیریت ارتباط با مشتری | CRM

عادل پورقنبر    1395/8/16 - 10:00    0

شرکت سامانه‌های مدیریت با درک نیازهای مشتریان و صاحبان کسب و کار بر آن شد تا از ظرفیت شبکه اجتماعی لینکدین جهت معرفی و تبادل اطلاعات در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری استفاده کرده و در این راستا گروهی را تحت عنوان "مدیریت ارتباط با مشتری | CRM" ایجاد نمود.

خوشبختانه در این مدت کوتاه، استقبال قابل توجهی از این گروه صورت پذیرفت و اعضای گروه روز به روز در حال افزایش فعالیت خود هستند.

هدف اصلی این گروه بررسی، تحلیل و نقد مفاهیم، راهکارها و به روش‌های حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان است. 

حضور پررنگ سامانه‌های مدیریت در نخستین کنفرانس ملی نوآوری در مدیریت سیستم‌ها

عادل پورقنبر    1395/8/9 - 10:00    0

شرکت سامانه‌های مدیریت در نخستین کنفرانس ملی «نوآوری در مدیریت سیستم‌ها و فناوری اطلاعات با رویکرد هوشمندی کسب‌وکار» حضور به هم رسانید. ارائه کارگاه آموزشی، شرکت در میزگردهای تخصصی و برپایی غرفه شرکت، از دیگر برنامه‌های سامانه‌های مدیریت در این کنفرانس ملی بود. این کنفرانس بخش عمده‌ای از زمان خود را به برگزاری پنل و میزگردهای تخصصی پیرامون موضوع هوشمندی سازمانی با حضور خبرگان، مدیران صنعت و نیز اساتید دانشگاهی اختصاص داد. شرکت سامانه‌های مدیریت نیز علاوه بر حضور پُر رنگ در بخش نمایشگاهی کنفرانس، کارگاهی را تحت عنوان "CRM از مفهوم تا اجرا" برگزار نمود که با استقبال چشمگیر شرکت‌کنندگان روبه رو شد.

معرفی ‫گروه لینکدین CRM به سبک مایکروسافت

عادل پورقنبر    1395/7/24 - 18:00    0

نرم افزار Microsoft Dynamics CRM از محبوب‌ترین و قدرتمندترین نرم افزارها در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری در دنیا است.

این گروه با هدف تبادل اطلاعات پیرامون نرم افزار Microsoft Dynamics CRM و با هدف هم افزایی دانشی میان اعضای گروه ایجاد شده است.

گروه CRM به سبک مایکروسافت محلی برای انتشار مطالب و پست­‌های خبری و فنی بروز و با کیفیت در زمینه مدیریت ارتباط با مشتریان است.

حضور شرکت سامانه‌های مدیریت در کنفرانس ملی نوآوری در مدیریت سیستم‌ها و فناوری اطلاعات

سامانه های مدیریت    1395/7/24 - 17:00    0

شرکت سامانه‌های مدیریت در راستای ایجاد هم‌افزایی دانشی، از طریق تعامل سازنده میان بخش صنعت و دانشگاه و همچنین ارائه به‌روزترین دستاوردهای حوزه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، در نخستین کنفرانس ملی نوآوری در مدیریت سیستم‌ها و فناوری اطلاعات با رویکرد هوشمندی کسب‌وکار حضور می‌یابد. سامانه‌های مدیریت برنامه‌های خود را در این کنفرانس در دو بخش نمایشگاهی و کارگاهی ارائه می‌نماید. لذا از کلیه علاقمندان دعوت می‌شود تا علاوه بر بازدید از غرفه‌ی شرکت سامانه‌های مدیریت، در کارگاه تخصصی "مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) از مفهوم تا اجرا به همراه آشنایی با نرم افزار Microsoft Dynamics CRM" که توسط متخصصین شرکت سامانه های مدیریت ارائه می‌گردد، نیز حضور به هم رسانند. 

آمارهای قابل تامل صنعت CRM !

محمد حمیدیان    1395/7/7 - 12:30    0

 

خریداران نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) اغلب توجه ویژه‌ای به رهبران بازار این حوزه داشته و همین امر می‌تواند از لحاظ رفتاری و روانشناختی، تاثیر قابل ملاحظه‌ای در خرید و استفاده از این نرم افزار داشته باشد. لذا رقابت در کسب سهم بازار بیشتر در این حوزه بسیار زیاد بوده و روز به روز نیز بر این رقابت افزوده می‌شود. با وجود آمار و ارقام‌هایی که بعضی از شرکت‌های حوزه CRM در زمینه سهم بازار خود از این نرم افزار ارائه داده‌اند، موسسه تحقیقاتی گارتنر در سال 2016 اطلاعات جدیدی را در صنعت CRM منتشر کرده است. گزارش‌ و تحلیل‌های موسسه تحقیقاتی گارتنر در صنعت مدیریت ارتباط با مشتری نشان می‌دهد، با توجه رشد سالانه 12.3 درصدی سال 2015 نسبت به سال 2014، پیش‌بینی می‌شود سهم بازار CRM در اواخر سال 2016 به 37 میلیارد دلار خواهد رسید. در واقع آمار و ارقام نشان می‌دهد که صنعت CRM در آینده رشد قابل ملاحظه‌ای خواهد داشت. در سال 2015، شاهد ظهور CRM موبایل و کاربرد نرم افزار CRM در دستگاه‌های موبایل بودیم. این امر در انطباق کسب و کارها با راهکارهای CRM مبتنی بر رایانش ابری بسیار موثر بود؛ به‌طوریکه به کارکنان اجازه می‌دهد تا دز هز زمان و مکانی به نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) سازمان با استفاده از دستگاه‌های هوشمند دسترسی داشته باشند. اکنون حدود 91 درصد از شرکت‌هایی که تعداد کارکنان آن‌ها بیش از 11 نفر است، از این نرم افزار استفاده می‌کنند. در این مقاله قصد داریم به برخی از اطلاعات آماری منتشر شده سال‌های گذشته در حوزه CRM نگاه موشکافانه‌ای داشته باشیم و تاثیر آن را روی کسب‌کارها در سال 2016 بررسی نماییم.

پیاده سازی مرکز ارتباطات مردمی (CRM) سازمان تامین اجتماعی توسط شرکت سامانه های مدیریت

سامانه های مدیریت    1395/5/26 - 00:00    0

شرکت سامانه های مدیریت در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی و در جهت ایجاد ارزش بیشتر برای بیش از 40 میلیون مخاطب سازمان تامین اجتماعی، اقدام به طراحی، تولید و پیاده سازی سامانه ارتباطات مردمی (CRM) سازمان تامین اجتماعی نمود. این سامانه با حضور جناب آقای دکتر ربیعی، وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جناب آقای دکتر نوربخش، ریاست محترم سازمان تامین اجتماعی، در هفنه تامین اجتماعی افتتاح شد.

بالا