سامانه یکپارچه مرکز تماس سامانه‌های مدیریت

سامانه های مدیریت - 1398/03/13

سامانه جدید سیستم تلفنی 

در راستای تکریم مشتریان و ارتقا سطح کیفی خدمات، شرکت سامانه‌های مدیریت از سامانه یکپارچه مرکز تماس خود، رونمایی خواهد کرد.

سامانه‌های مدیریت، به همین منظور، علاوه بر امکاناتی که پیش از این از طریق پورتال مشتریان در دسترس قرار داشتند، با ارتقا سامانه پاسخگویی تلفنی، گامی نو در جهت بهبود خدمت‌رسانی به مشتریان عزیز برداشته است.

در سامانه جدید، برای تمامی مشتریان سامانه‌های مدیریت و به ازای هر شخص، شناسه مشتری منحصربه‌فردی در نظر گرفته شده است. این شناسه هفت رقمی بوده و پس از وارد نمودن آن از طریق منوی تلفنی، خدمات مطلوب، در اختیار آنها قرار خواهد گرفت. مسیردهی هدفمند تماس‌ها، ارتقا سطح خدمات و افزایش سرعت پاسخگویی از دلایل استقرار این سیستم است.

با توجه به لزوم تعیین وضعیت سفارشات فعال مشتریان، خواهشمند است حداکثر تا تاریخ 20 خرداد 98 با مراجعه به پورتال مشتریان سامانه‌های مدیریت یا تماس تلفنی با شماره 43919000 داخلی 1 اطلاعات لازم در خصوص سفارشات فعال سازمان خود را حاصل نمایید.

مرکز تماس جدید سامانه های مدیریت

شرکت سامانه‌های مدیریت

نظرات کاربران
ثبت نظر
بالا