`

پشتیبانی سامانه‌های مدیریت

1 پورتال مشتریان.
2 تماس با سامانه‌های مدیریت (30 خط).
3 ارسال پیامک.

در صورت حل نشدن مشکل شما می‌توانید با ارسال پست الکترونیک به Support@bmsd.ir با ما در تماس بوده و از خدمات پشتیبانی استفاده نمائید.

ساعات کاری

 شنبه تا چهارشنبه - ساعت 8 الی 17

‫CRM؛ راهکاری برای موفقیت

عادل پورقنبر    1395/11/26 - 11:00    0

 

امروزه سازمان‌­ها برای شناسایی و جذب مشتریان، فروش و ارائه محصولات و خدمات خود در تلاشند تا به کمک سیستم‌­های مدیریتی مناسب و یکپارچه­، مدیریت اثربخش این حوزه حیاتی از فعالیت­‌های سازمان را محقق سازند. یکی از ابزارهای مدیریتی مناسب که جهت مشتری‌مداری هدفمند در شرکت‌ها به کار گرفته می‌شود، CRM است. CRM) Customer Relationship Management) شامل تمام جنبه‌های تعامل است که در حوزه بازاریابی، فروش و خدمات، یک شرکت با مشتریان خود برقرار می‌کند. 

 

اینفوگراف آماده شده زیر شامل مزایای برخورداری از نرم‌افزار سی آر ام، CRM اجتماعی و راه‌حل‌هایی جهت کمک به بهبود فرآیند فروش است. به چگونگی کاهش هزینه‌های بازاریابی و فروش از طریق نرم افزار CRM و به تبع آن افزایش بهره‌وری در این اینفوگراف اشاره شده است. امروزه توجه به مشتری و برطرف‌ کردنن  نیازهای او، یکی از مهم‌ترین مزیت‌های رقابتی شرکت‌ها برای افزایش فروش و درآمدزایی تلقی می‌شود. 

 

 

چگونه در حوزه خدمات به مشتریان، بدرخشیم؟

عادل پورقنبر    1395/11/25 - 11:00    0

 

نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری در سه حوزه بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش کاربرد دارند. یکی از مهمترین ماژول‌ها در نرم افزار CRM، قسمت مربوط به خدمات پس از فروش به مشتریان است. بدیهی است که با شناسایی دقیق سطح انتظارات مشتریان و خواسته‌های آنان می‌توان خدمات بهتری را در این بخش به آنان ارائه کرد. در اینفوگراف زیر در ابتدا به طرح چندین سؤال که بیانگر برخی از مهمترین انتظارات مشتریان، از یک سازمان موفق در حوزه خدمات به مشتریان است پرداخته و سپس 7 گام مهم برای بهبود خدمات به مشتریان به اختصار شرح داده می‌شود. در بخش انتهایی اینفوگراف خواهیم دید که سطح رضایت‌مندی مشتریان از شرکت‌های بسیار معروف نیز بسیار پایین‌تر از حد تصور است و این بیانگر اهمیت سرمایه‌گذاری سازمان‌ها در این حوزه جهت موفقیت هرچه بیشتر است. 

در مرکز تلفن سازمانتان چه می‌گذرد؟

عادل پورقنبر    1395/11/20 - 12:02    0

 

امروزه حوزه خدمات مشتریان، یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که مشتریان، سازمان‌ها را بر اساس آن، مورد قضاوت و ارزیابی قرار می‌دهند. لذا شناخت دقیق نیازهای حوزه خدمات مشتریان و تحلسل سیستمی آن و رسیدن به راهکاری اثربخش جهت پوشش نیازهای سازمان در این حوزه از اهمیت بسیاری برخوردار است. برای مثال وظیفه یک نرم افزار خدمات پس از فروش توانمند، پیاده‌سازی ابزاریِ راهکار به دست آمده در جهت افزایش بهره‌وری سازمان است. نرم افزار خدمات پس از فروش می‌بایست با سیستم‌های فروش و بازاریابی و همچنین کانال‌های ارتباطی با مشتری، یکپارچگی کاملی داشته باشد. امروزه مدیریت کانال‌های ارتباطی اعم از تلفن، پیامک، وب‌سایت، ایمیل، فکس، شبکه‌های اجتماعی، اپلیکیشن‌های موبایل و ... به یکی از نیازهای اساسی سازمان تبدیل شده است. با وجود گستردگی و تنوع روز افزون کانال‌های ارتباطی، همچنان ارتباط میان سازمان و ذی‌نفعانش از طریق تلفن از مرسوم‌ترین و مهم‌ترین راه‌های ارتباطی سازمان‌ها محسوب می‌شود و مدیریت اثربخش و کارآمد این کانال ارتباطی به صورت ویژه توسط مدیران سازمان‌ها مورد تاکید قرار می‌گیرد. در اینفوگراف زیر به آمارهای مهمی از نحوه خدمات‌دهی سازمان‌ها از طریق سیستم ارتباط تلفنی اشاره شده است که قطعا می‌تواند دید مناسب‌تری به مدیران کسب‌وکار برای تصمیم‌گیری بهتر جهت بهبود خدمات‌دهی از این کانال ارتباطی بدهد. استفاده از نرم افزار خدمات پس از فروش مناسب می‌تواند بهترین راهکار برای رسیدن به این هدف باشد. 

کانال رسمی سامانه های مدیریت در آپارات

عادل پورقنبر    1395/10/30 - 10:00    0

شرکت سامانه‌های مدیریت در شبکه به اشتراک گذاری ویدئوی آپارات، صاحب کانال تأیید شده و مختص به خود شد.

در این کانال شما می‌توانید ویدئوها و کلیپ‌هایی با عناوین خبری، تحلیلی، آموزشی، تکنیکی و ... را مشاهده نمایید. یکی از اهداف شرکت سامانه‌های مدیریت تسهیل دسترسی کاربران و علاقه‌مندان حوزه مدیریت ارتباط با مشتری به داده‌ها و اطلاعات به‌روز و کاربردی است که بدین منظور کانال رسمی سامانه‌های مدیریت در شبکه ویدئویی آپارات راه اندازی شده است.

 

‫آشنایی با محصول Microsoft Dynamics 365 (ویدئو)

عادل پورقنبر    1395/10/28 - 10:00    0

نرم افزار 365 Microsoft Dynamics یکی از کامل‌ترین محصولاتی است که شرکت مایکروسافت در حوزه نرم افزارهای سازمانی ارائه داده است. این نرم افزار همه قابلیت‌های یک سیستم ERP و یک سیستم CRM را در خود جای داده است. به عبارت دیگر سازمان‌ها با استفاده از این نرم افزار قادر خواهند بود تا تمامی نیازمندی‌های کسب‌وکار خود را که تا پیش از این با استفاده از چند نرم افزار جداگانه پوشش می‌دادند، اینک در یک نرم افزار کاملا یکپارچه پوشش دهند. نرم افزار داینامیک 365 را می‌توان به عنوان سرآمد نرم افزارهای سازمانی شرکت مایکروسافت دانست. 

‫پیش‌بینی بازار 36 میلیارد دلاری CRM در سال 2017‫

عادل پورقنبر    1395/10/12 - 16:00    0

آخرین پیش‌بینی‌های مؤسسه گارتنر نشان می‌دهد که در سال 2017 بازار CRM در سراسر جهان به 36.5 میلیارد دلار خواهد رسید. این عدد رشد قابل توجهی نسبت به پیش‌بینی امسال که 20.6 میلیارد دلار بوده است را نشان می‌دهد. همچنین رشد CRM منجر به رشد سالانه 15.1 درصدی مجموعه نرم‌افزارهای سازمانی از سال 2012 تا سال 2017 شده است که فراتر از پیش‌بینی‌های انجام شده می‌باشد.

آخرین گزارش‌های منتشر شده از پیش‌بینی مؤسسه گارتنر حاکی از آن است که CRM بازار ERP را تحت الشعاع قرار داده است. نمودار زیر رشد نسبی CRM ،ERP، هوش تجاری (BI)، مدیریت زنجیره تأمین و کنفرانس وب و سلسله نرم‌افزارهای تعاملی و اجتماعی را بازگو می‌کند.

‫15 دلیلی که باعث می‌شود در سال 2017 مشتریان‌تان علاقه‌ای به شما نداشته باشند

عادل پورقنبر    1395/10/12 - 10:00    0

یکی از اهداف مهم هر سازمان و کسب‌وکاری راضی نگه داشتن مشتریان فعلی و ارائه خدمات مطلوب مورد نظر آنهاست. در جهان رقابتی امروز، ارزش قائل شدن برای مشتری و احترام به خواسته‌های او مزیت مهمی محسوب می‌شود.

به بهانه فرارسیدن سال نو میلادی، در این اینفوگراف قصد داریم به دلایل نارضایتی مشتریان بر اساس آخرین آمارها بپردازیم. عواملی که با وجود عدم توجه بسیاری از مدیران سازمان‌ها از مهم‌ترین علل کاهش ارزش مشتریان سازمان هستند.

همکاری شرکت سامانه های مدیریت، انجمن مهندسی صنایع ایران و دانشگاه آزاد

عادل پورقنبر    1395/9/23 - 14:00    0

چهل و سومین گردهمایی انجمن مهندسی صنایع ایران با عنوان "سیستم‌های ارتباط با مشتری از مفهوم تا اجرا (CRM)" در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب با همکاری شرکت سامانه های مدیریت در تاریخ 21 آذر ماه 1395 برگزار شد.

بعد از خیر مقدم جناب آقای دکتر مهرزاد نوابخش (رئیس دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب) و سخنرانی جناب آقای دکتر فرشید عبدی (عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب و عضو هیئت مدیره انجمن صنایع ایران)، جناب آقای مهندس حسام اسدی (مدیرعامل شرکت سامانه های مدیریت) به عنوان سخنران اصلی گردهمایی، مباحث مربوط به "CRM از مفهوم تا اجرا" و چالش‌های پیاده‌سازی CRM در سازمان‌ها را از طریق مثال‌های کاملا عینی و عملی بیان نمودند، که سؤالات بخش پایانی حضار نشان از جذاب بودن مباحث و اشتیاق دانشجویان و افراد مدعو برای یادگیری در این زمینه داشت. 

‫کاربرد نرم افزار CRM در وفاداری به برند شرکای راهبردی

عادل پورقنبر    1395/9/22 - 10:00    0

امروزه، شناخت و پيش‌بينی نيازهای مشتريان براي بنگاه اقتصادی جهت کسب مزيت رقابتی و بخش‌بندی بازار ضروری است. مشتری عامل كليدی و محوری در تقويت چابکی سازمان قلمداد می‌شود و جهت‌گيری كليه اهداف، استراتژی‌ها و منابع پیرامون جذب و نگه‌داری مشتری می‌باشد. حفظ و تقويت وفاداری مشتريان برای شركت‌هايی كه دغدغه حفظ و توسعه جايگاه رقابتی خود در بازار را دارند، چالشی استراتژيک تلقی می‌شود. یکی از ابزارهایی که شرکت‌ها می‌توانند با استفاده از آن مشتريان خود را به منظور بهينه‌سازی ارزش در بلند مدت انتخاب و مدیریت کنند، نرم افزار مديريت ارتباط با مشتريان (CRM) است. نرم افزار CRM به عنوان یک رويکرد، مشتريان را هسته اصلی کسب‌وکار معرفی می‌کند و موفقيت شرکت را به مديريت مؤثر روابط با آنها وابسته می‌داند. نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) فرصت‌هایی را برای ایجاد روابط مطلوب با مشتریان فراهم می‌کند. اما آیا شما از این نرم افزار به عنوان ابزاری برای ایجاد وفاداری به برند شرکای راهبردی استفاده می‌کنید؟

پیاده سازی نرم افزار خدمات پس از فروش برای بهبود فرآیند مستمر

اسماعیل توسلی    1395/9/21 - 15:00    1

 

هیچ کسب‌وکاری به طور تصادفی و اتفاقی به موفقیت دست نیافته است. معمولا کسب‌وکارهای موفق با وجود برنامه‌ریزی استراتژیک، اجرای هدفمند و مداوم، بازخورد مؤثر و بهبود فرآیند مستمر موفق به برتری بر سایر رقبای خود در این محیط پُر تلاطم می‌شوند. برای کاربرانی که از نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری (نرم افزار CRM) استفاده می‌کنند، بازخورد خدمات بسیار مهم و ارزشمند تلقی می‌شود. لذا چگونه شما بازخوردی مداوم از رفتار مشتریان خود برای فرآیندهای کسب‌وکار و نرم افزارهای کاربردی سی آر ام هم‌چون نرم افزار مایکروسافت CRM و ... بدست می‌آورید؟ جهت پاسخ به این سؤال نیاز به شاخص‌های عملکردی بیش از پیش احساس می‌شود. به عنوان مثال، سنجش، تحلیل و کنترل کردن تمامی داده‌های مفیدی که در نرم افزارهای کاربردی به‌ ویژه نرم افزار CRM ثبت و جمع‌آوری شده است، یک منبع بسیار ارزشمند برای هر کسب‌وکاری محسوب می‌شود. نکته‌ی بسیار مهمی که اکثر کسب‌وکارها بدان توجه ندارند این است که با استقرار و پیاده‌سازی نرم افزار (Customer Relationship Management (CRM کار آن‌ها به پایان نمی‌رسد، در واقع این تازه شروع کار است.

بالا