`

تسلیت به شرکت چارگون

سامانه های مدیریت    1396/11/30 - 08:00    0

تسلیت به چارگون

مشیت الهی بر این تعلق گرفته که بهار فرحناک زندگی را خزانی ماتم زده به انتظار بنشیند، با نهایت تأثر و تأسف درگذشت چهار تن از پرسنل محترم شرکت چارگون را در سانحه هوایی پیش آمده در پرواز تهران-یاسوج تسلیت عرض نموده و برای بازماندگان ایشان صبر و شکیبایی مسألت می‌نماییم.

 

برچسبها :

تصاویر محیط Salesforce ،Vtiger و Dynamics CRM

عادل پورقنبر    1396/11/29 - 08:00    0

محیط نرم افزارهای CRM 

در این مطلب، تصاویری از محیط نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری گردآوری شده است. استفاده از یک نرم افزار CRM خوب می‌تواند به معنای فروش بیشتر، سود بیشتر و وفاداری روزافزون مشتریان به آن شرکت باشد؛ ولی جدا از این موارد یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری منافعی را با خود به همراه می‌آورد که گاهی اوقات دیده نمی‌شوند ولی آنها نیز مهم هستند. مزایایی از قبیل سازماندهی فعالیت‌ها، صرفه جویی در زمان و هزینه، مدیریت بازاریابی، فروش و خدمات، شناسایی نیازهای مشتریان، استانداردسازی فرایندها و امور سازمان‌ها و .... در ادامه تصاویری از نحوه ارائه گزارشات و محیط داخلی برخی از این نرم افزارها آماده شده است.  

 

‫یکپارچگی راهکار faxSys و fax.ir

عادل پورقنبر    1396/11/18 - 08:00    0

یکپارچگی راهکار faxsys و فکس اینترنتی

عصر کنونی به سرعت در حال پیشرفت و رشد است و در هر لحظه راهکارهایی جدید با استفاده از این فناوری‌ها در حوزه کسب‌وکار شکل می‌گیرند، توسعه پیدا می‌کنند و به عنوان مدلی جهت تسهیل فرایندها و ارتباطات در کسب‌وکارها پیاده‌سازی می‌شوند. در گذشته و در فروش سنتی راه‌های ارتباطی کمی وجود داشت، شرکت‌ها برای معرفی محصولات و برند خود به ابزارهای ارتباطی بسیار کمی از قبیل تلفن، فکس و … دسترسی داشتند. با مزایایی که توسط بستر اینترنت ایجاد شد، استفاده از این ابزارها راحت‌تر شده بود و افراد از ابزارهای ارتباطی بیشتری استفاده می‌کردند. بنابراین به تدریج کانال‌ها و ابزارهای ارتباطی بیشتری از قبیل تلفن، ایمیل، فکس، پیامک، پورتال، شبکه‌های اجتماعی همچون تلگرام و غیره ایجاد شدند و مفهوم جدیدی به نام Multi-Channel در شرکت‌ها بر سر زبان‌ها افتاد. این ابزارها به شرکت‌ها، بازاریاب‌ها و بخش‌های بازاریابی، فروش و خدمات کمک می‌کردند تا اطلاعات دقیق‌تری از مخاطبان، کاربران و مشتریان خود داشته باشند و همچنین شرکت‌ها به این نتیجه رسیدند که با استفاده از این ابزارها، می‌توانند برای مشتریان مفید باشند. 

 

‫داستان موفقیت پیاده سازی CRM در پورشه (porsche)

مهسا رضائی    1396/11/15 - 08:00    0

داستان موفقیت داینامیک CRM در پورشه 

شرکت پورشه اسلوونی به این نتیجه رسید که موفقیت در بازار رقابتی نیازمند رضایت و وفاداری طولانی مدت مشتریان است، به همین دلیل تصمیم به توسعه بخش امداد جاده‌ای برای مشتریان خود گرفت. به منظور پیاده‌سازی این تصمیم، نیاز به یک تکنولوژی فوق‌العاده انعطاف‌پذیر حس می‌شد که در نهایت مدیران این شرکت محصول مایکروسافت Dynamics CRM را انتخاب کردند. با استفاده از راهکارهایی مانند تشخیص خودکار شخص تماس گیرنده و اتصال به پایگاه داده موجود از مشتریان، یکپارچگی با GPS برای پیدا کردن نزدیک‌ترین امدادگر و استفاده از پیامک برای حصول اطمینان از ایجاد ارتباط مؤثر و کارامد بین مشتریان و امدادگران، باعث شده است تا این شرکت موفق به ارائه خدماتی با کیفیت بسیار بالا شود.

 

‫انتظارات از CRM در سال 2018

عادل پورقنبر    1396/10/25 - 08:00    0

نرم افزار CRM در سال 2018

کسب‌وکارها به سرعت در حال پیشرفت هستند. در حالی که پیش‌بینی بسیاری از افراد صاحب نظر در این حوزه رشد اینترنت اشیا (IoT) و هوش مصنوعی بود اما CRM همچنان به تکامل و نقش مهمی که در حوزه کسب‌وکار دارد ادامه می‌دهد. در سال 2018 فرصت‌ها و همچنین تهدیدات رقابتی جدیدی رخ خواهد داد، به طوری که شما باید به بهترین وجه با آنها برخورد کنید.

 

نرم افزار ‫CRM در بیمه

عادل پورقنبر    1396/10/24 - 08:00    0

نرم افزار Crm بیمه 

ایجاد یک دیدگاه واحد از مشتری، حفظ مشتریان توسط ارائه خدمات عالی و کاهش هزینه‌ها، بخشی از ابتکار عمل نرم افزار CRM است.

بیمه یک محصول پیچیده است که خدمات شخصی را از طریق اطلاعات دقیقی که از مشتریان و تاریخچه آنها به دست می‌آورد برای فروش به آنها برنامه‌ریزی می‌کند. همان طور که گزینه‌های انتخابی برای بیمه گسترش می‌یابند و محصولات پیچیده‌تر می‌شوند، مشتریان نیز به دنبال خدمات برتر و شخصی‌تر از همیشه می‌گردند. در این بین، بیمه می‌بایست از فرصت بسیار محدودی که نماینده یا کارگزار مرکز تماس بیمه با متقاضی دارد نهایت استفاده را برده تا توجه مشتری را به خود جلب کند و یک فرصت ارزشمند برای فروش و یا فروش مجدد به او فراهم نماید. در این لحظه است که افراد، شانسی برای به حداکثر رساندن این فرصت‌های فروش سریع را دارند.

‫تاریخچه نرم افزار CRM

عادل پورقنبر    1396/10/11 - 08:00    0

تاریخچه نرم افزار CRM 

امروزه توسعه‌دهندگان CRM در تلاشند تا بر روی محصولات قابل سفارشی‌سازی و منعطف متمرکز شوند و با تحلیل داده‌ها در راستای خرد سازمانی مشتری‌محور، گام بردارند. اکثر نرم افزارهای CRM می‌توانند برای یکپارچه‌سازی راه‌های ارتباطی، پلتفرم‌های مدیریت تماس، برنامه‌های ایجاد سرنخ و حتی بازاریابی مورد استفاده قرار گیرند. بنابراین بدیهی است که سیستم‌های نرم افزاری CRM در بیش از دو دهه عمر خود دچار دگردیسی‌ها و تغییرات قابل ملاحظه‌ای شده باشند.

در حال حاضر مراکز تماس اعم از تلفن، پیامک، ایمیل، وب‌سایت، فکس، اپلیکیشن موبایل و شبکه‌های اجتماعی مانند تلگرام با یکپارچگی کامل با سیستم‌های CRM نه تنها باعث کاهش مشکلات دپارتمان‌های فروش و بازاریابی شده‌اند بلکه داده‌های صحیح، دقیق و به‌موقع را جهت اخذ تصمیمات سازمانی و قرارگرفتن در فرآیندهای عملیاتی سازمان فراهم کرده‌اند. 

دلایل استفاده از اپلیکیشن موبایل در شرکتهای صنعت آسانسور

عادل پورقنبر    1396/9/22 - 08:00    0

اپ موبایل صنعت آسانسور 

تعداد کمی از مشاغل نیاز به استفاده از نرم افزار تلفن همراه دارند ولی شرکت‌های خدماتی با توجه به کارهایی که توسط تکنسین خدمات انجام می‌شود نیاز بیشتری به اپ موبایل خواهند داشت. برخورداری از دستگاهی که برخی از ویژگی‌های اضافه شده نیز در آن وجود داشته باشد، همان چیزی است که به تکنسین‌های خدمات برای دسترسی به اطلاعات مورد نیاز برای حل مشکلات مشتری کمک خواهد کرد. عدم حل مسائل و مشکلات مطرح شده نه تنها منجر به دلخوری مشتری می‌شود، بلکه بر رضایت مشتری تأثیر منفی می‌گذارد. شرکت‌های خدمات آسانسور که در زمینه نرم افزارهای موبایل سرمایه‌گذاری می‌کنند، در جهت پیشرفت در زمینه تکنولوژی‌های خود موفق‌تر از همتایان خود هستند.

‫تفاوت نسخه آنلاین و on-premise محصول Dynamics 365 مایکروسافت

مهسا رضائی    1396/9/19 - 08:00    0

تفاوت های داینامیک 365 نسخه آنلاین و on-premise 

در نوامبر سال 2016 مایکروسافت محصول جدید خود به نام Dynamics 365 که مبتنی بر Dynamics CRM بود را معرفی کرد. در همین ماه نسخه آنلاین و در ماه دسامبر نسخه On-premise انتشار یافت. اما برای انتخاب محصول داینامیک 365 می‌بایست حتما ویژگی‌های این دو نسخه را کاملا بررسی کرد زیرا تفاوت‌های بسیاری دارند. در ابتدا به معرفی داینامیک 365 آنلاین و سپس On-premise می‌پردازیم و در انتها وجه اشتراک آنها را بیان خواهیم کرد.

 

‫ثبت نام دوره آموزشی CRM مایکروسافت ترم زمستان 96

عادل پورقنبر    1396/9/14 - 08:00    0

دوره های آموزشی مایکروسافت crm

نظر به برگزاری موفقیت آمیز دوره‌های قبلی آموزش مایکروسافت داینامیک CRM و استقبال خوب از آنها، از این پس این دوره‌ها به صورت فصلی برگزار و در همین راستا به جزئیات مربوط به دوره آموزشی فصل زمستان در ادامه اشاره شده است. ویژگی‌ها و شیوه برگزاری این دوره‌ها (راهبری مقدماتی و راهبری پیشرفته) به تفکیک در ادامه این مطلب آمده است تا علاقه‌مندان به حوزه آموزش CRM بتوانند از این دوره‌ها نهایت بهره را ببرند. در ضمن برای شرکت‌هایی که تمایل به حضور در جلسات دوره‌های آموزشی به صورت سازمانی را دارند نیز این امکان فراهم شده است. از مزایای برگزاری این دوره می‌توان به ارتقا سطح دانش و کاربری راهبران CRM سازمان‌ها، تسریع در رفع موارد سفارشی مورد نیاز در آینده و افزایش انعطاف‌پذیری راهبران در تغییرات فرآیندی سازمان‌ها اشاره کرد. از دیگر ویژگی‌های این دوره‌ها، برگزاری آنها در روزهای پایانی هفته است که بدین ترتیب افراد شاغل در نهادهای دولتی و خصوصی مشکلی با شرکت نداشته باشند.

بالا