`

پشتیبانی سامانه‌های مدیریت

1 پورتال مشتریان.
2 تماس با سامانه‌های مدیریت (30 خط).
3 ارسال پیامک.

در صورت حل نشدن مشکل شما می‌توانید با ارسال پست الکترونیک به Support@bmsd.ir با ما در تماس بوده و از خدمات پشتیبانی استفاده نمائید.

ساعات کاری

 شنبه تا چهارشنبه - ساعت 8 الی 17

‫پیاده سازی Microsoft Dynamics CRM در شرکت های صنعت آب و فاضلاب

اسماعیل توسلی    1396/1/30 - 12:00    0

 

شرکت Maynilad Water Provider به عنوان بزرگ‌ترین صاحب امتیاز آب در فیلیپین، با بیش از 9 میلیون نفر پرسنل و درآمد خالص 8 میلیارد دلار، ارائه‌دهنده طیف وسیعی از خدمات نصب و راه‌اندازی خدمات آب، ذخیره و نگه‌داری، بازرسی منطقه، پیاده‌سازی فنی، مدیریت فاضلاب و بهداشت آب و نقشه‌برداری جغرافیایی از خطوط لوله می‌باشد. این شرکت غول‌آسای فیلیپینی در سال 1997 تأسیس شده و در حین ارائه خدمات خود موظف به ارائه گزارش برای سازمان دولتی MWSS (سازمان Metropolitan Waterworks and Sewerage System، یک سازمان دولتی است که مسئول خصوصی‌سازی آب در Metro Manila از کشور فیلیپین است) می‌باشد که به دلیل بهبود و توسعه چشم‌گیر خدمات آب توسط این شرکت، تنها در طی پنج سال، موفق به اخذ جایزه افتخار جهانی انجمن بین‌المللی آب در برنامه تحول خدمات آب شده است.

‫تحول در کسب‌ و کارها با نرم افزار داینامیک 365 (ویدئو)

عادل پورقنبر    1396/1/27 - 14:00    0

مایکروسافت داینامیک 365 متناسب با نیازمندی‌های شما بوده و از طریق یک فضای پویای ابری این امکان را برایتان فراهم می‌کند تا با سرعت مورد نظر خودتان رشد کنید. داینامیک 365 دیدی یکپارچه از فرآیندهای مختلف هر کسب‌وکار، از تولید گرفته تا فروش و خدمات را در اختیار کاربران قرار می‌دهدبدین ترتیب به مدد یک پلتفرم پیشرفته و مدرن، فرآیندها می‌توانند به سادگی دستخوش تغییر و تحولات بلادرنگ شده و دیگر در پیچ‌و‌خم تکنولوژیهای قدیمی گرفتار نخواهند شد. به لطف داده‌های جدید رایج در داینامیک 365 می‌توان اپلیکیشن‌های نمونه را به‌صورت دلخواه طراحی و یا از طریق سایر اپلیکیشن‌های قدرتمند توسعه داد. مایکروسافت این نتایج یکپارچه را به نحوی در سیستم‌های مرتبط با خود اجرایی می‌نماید که از طریق آن کارکنان می‌توانند اطلاعات صحیح را منطبق بر وظایفی که به آنان محول گردیده، در زمان و مکان مورد نیازشان به راحتی دریافت نمایند. 

‫7 قدم تا انتخاب بهترین CRM

عادل پورقنبر    1396/1/20 - 14:00    0

 

در دنیای امروز اهمیت نرم افزار سی آر ام بر کسی پوشیده نیست. سیستمی که شما با آن می‌توانید به بهترین شکل ممکن نیازهای اساسی مهم‌ترین بخش‌های سازمانتان یعنی بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش را پوشش داده و گامی رو به جلو برای ‫کنار زدن رقبا و تثبیت در بازار بردارید. قطعا برای پیاده‌سازی اثربخش سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، به ویژه در سازمان‌های بزرگ و گسترده‌ و همچنین تحت تأثیر قرار گرفتن تمامی اجزای یک شرکت، می‌بایست مطالعه و تحقیق گسترده‌ای انجام شده و بهترین گزینه را انتخاب نمود. از سویی دیگر با توجه به اینکه اکثر پروژه‌های پیاده‌سازی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری در جهان (در ایران که به جای خود!) با شکست همراه شده‌اند، اهمیت شناخت و دقت لازم برای انتخاب نرم افزار CRM مناسب دوچندان می‌شود. 

در اینفوگراف زیر با توجه به موارد ذکر شده، 7 نکته مهم و اساسی برای انتخاب CRM مطرح شده است که می‌توانند راهگشای تصمیم بهتر برای انتخاب گزینه مناسب باشد. یقینا تجربه و توانایی متخصصین این حوزه می‌تواند پاسخگوی بسیاری از سؤالات و ابهامات باشد. در همین راستا متخصصین سامانه‌های مدیریت برای مشاوره و راهنمایی در این موارد آماده همکاری با شما هستند. 

 

‫سال نو مبارک (سخن پایان و آغاز سال)

سامانه های مدیریت    1395/12/28 - 12:00    0

جشن تولد پیاده سازی crm

سال 1395 با تمام خاطرات خوب و بد به پایان رسید. در سال 95 به مثابه سال‌های گذشته سعی ما بر آن بود تا با تمام توان در مسیر ایجاد ارزش هر چه بیشتر برای سازمان‌ها و افرادی که به نوعی در مسیر زندگی سازمانی‌مان قرار می‌گیرند گام برداریم. تلاش کردیم رفقایمان را بیشتر کنیم و با دوستان قدیمیمان صمیمی تر شویم. خواستیم ارزش‌ های نهفته در ارتباطاتمان را قدر نهیم و تا می‌توانیم هم‌افزایی را سرلوحه تصمیماتمان قرار دهیم.

 

چگونه در سال 96 هزینه های ناشی از خدمات بد به مشتریان را کاهش دهیم؟

عادل پورقنبر    1395/12/28 - 10:30    0

 

شاید به جرأت بتوان ادعا کرد که حوزه خدمات پس از فروش کلیدی‌ترین بخش هر سازمان است. افزایش حجم فروش محصولات و خدمات سازمان‌ها صرفا با فروش به مشتریان جدید به دست نمی‌آید و در دنیای رقابتی امروز می‌بایست حتما به بخش خدمات پس از فروش برای راضی نگه داشتن مشتریان و فروش مجدد به آنها تلاش مضاعفی صورت گیرد. از دیگر سو، رضایت مشتریان با شناخت خواسته‌ها و انتظارات آنان حاصل می‌شود. در اینفوگراف زیر برآوردی از میزان سطح خواسته‌های مشتریان ارائه شده است. 

‫جشن تولد دو سالگی CRM در آهن آنلاین

عادل پورقنبر    1395/12/4 - 12:00    0

جشن تولد پیاده سازی crm

همزمان با اول اسفند ماه 1395 جشنی به مناسبت دو سالگی پیاده‌سازی نرم افزار CRM، با حضور مدیران شرکت سامانه‌های مدیریت در محل شرکت آهن آنلاین برگزار شد. شادمانیم که پیاده‌سازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت آهن آنلاین آنچنان تحولی ایجاد کرده است که مسئولین و پرسنل این شرکت به پاس تأثیرگذاری مستقیم آن در موفقیت‌های فردی و سازمانیشان، دومین سالروز آمدنش را پاس می‌دارند تا علاوه بر تأکید بر آنچه گذشته است، بر توسعه و نهادینه‌سازی هر چه بیشتر آن در جهت موفقیت‌های آتی گام بردارند. 

‫CRM؛ راهکاری برای موفقیت

عادل پورقنبر    1395/11/26 - 11:00    0

 

امروزه سازمان‌­ها برای شناسایی و جذب مشتریان، فروش و ارائه محصولات و خدمات خود در تلاشند تا به کمک سیستم‌­های مدیریتی مناسب و یکپارچه­، مدیریت اثربخش این حوزه حیاتی از فعالیت­‌های سازمان را محقق سازند. یکی از ابزارهای مدیریتی مناسب که جهت مشتری‌مداری هدفمند در شرکت‌ها به کار گرفته می‌شود، CRM است. CRM) Customer Relationship Management) شامل تمام جنبه‌های تعامل است که در حوزه بازاریابی، فروش و خدمات، یک شرکت با مشتریان خود برقرار می‌کند. 

 

اینفوگراف آماده شده زیر شامل مزایای برخورداری از نرم‌افزار سی آر ام، CRM اجتماعی و راه‌حل‌هایی جهت کمک به بهبود فرآیند فروش است. به چگونگی کاهش هزینه‌های بازاریابی و فروش از طریق نرم افزار CRM و به تبع آن افزایش بهره‌وری در این اینفوگراف اشاره شده است. امروزه توجه به مشتری و برطرف‌ کردنن  نیازهای او، یکی از مهم‌ترین مزیت‌های رقابتی شرکت‌ها برای افزایش فروش و درآمدزایی تلقی می‌شود. 

 

 

چگونه در حوزه خدمات به مشتریان، بدرخشیم؟

عادل پورقنبر    1395/11/25 - 11:00    0

 

نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری در سه حوزه بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش کاربرد دارند. یکی از مهمترین ماژول‌ها در نرم افزار CRM، قسمت مربوط به خدمات پس از فروش به مشتریان است. بدیهی است که با شناسایی دقیق سطح انتظارات مشتریان و خواسته‌های آنان می‌توان خدمات بهتری را در این بخش به آنان ارائه کرد. در اینفوگراف زیر در ابتدا به طرح چندین سؤال که بیانگر برخی از مهمترین انتظارات مشتریان، از یک سازمان موفق در حوزه خدمات به مشتریان است پرداخته و سپس 7 گام مهم برای بهبود خدمات به مشتریان به اختصار شرح داده می‌شود. در بخش انتهایی اینفوگراف خواهیم دید که سطح رضایت‌مندی مشتریان از شرکت‌های بسیار معروف نیز بسیار پایین‌تر از حد تصور است و این بیانگر اهمیت سرمایه‌گذاری سازمان‌ها در این حوزه جهت موفقیت هرچه بیشتر است. 

در مرکز تلفن سازمانتان چه می‌گذرد؟

عادل پورقنبر    1395/11/20 - 12:02    0

 

امروزه حوزه خدمات مشتریان، یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که مشتریان، سازمان‌ها را بر اساس آن، مورد قضاوت و ارزیابی قرار می‌دهند. لذا شناخت دقیق نیازهای حوزه خدمات مشتریان و تحلسل سیستمی آن و رسیدن به راهکاری اثربخش جهت پوشش نیازهای سازمان در این حوزه از اهمیت بسیاری برخوردار است. برای مثال وظیفه یک نرم افزار خدمات پس از فروش توانمند، پیاده‌سازی ابزاریِ راهکار به دست آمده در جهت افزایش بهره‌وری سازمان است. نرم افزار خدمات پس از فروش می‌بایست با سیستم‌های فروش و بازاریابی و همچنین کانال‌های ارتباطی با مشتری، یکپارچگی کاملی داشته باشد. امروزه مدیریت کانال‌های ارتباطی اعم از تلفن، پیامک، وب‌سایت، ایمیل، فکس، شبکه‌های اجتماعی، اپلیکیشن‌های موبایل و ... به یکی از نیازهای اساسی سازمان تبدیل شده است. با وجود گستردگی و تنوع روز افزون کانال‌های ارتباطی، همچنان ارتباط میان سازمان و ذی‌نفعانش از طریق تلفن از مرسوم‌ترین و مهم‌ترین راه‌های ارتباطی سازمان‌ها محسوب می‌شود و مدیریت اثربخش و کارآمد این کانال ارتباطی به صورت ویژه توسط مدیران سازمان‌ها مورد تاکید قرار می‌گیرد. در اینفوگراف زیر به آمارهای مهمی از نحوه خدمات‌دهی سازمان‌ها از طریق سیستم ارتباط تلفنی اشاره شده است که قطعا می‌تواند دید مناسب‌تری به مدیران کسب‌وکار برای تصمیم‌گیری بهتر جهت بهبود خدمات‌دهی از این کانال ارتباطی بدهد. استفاده از نرم افزار خدمات پس از فروش مناسب می‌تواند بهترین راهکار برای رسیدن به این هدف باشد. 

کانال رسمی سامانه های مدیریت در آپارات

عادل پورقنبر    1395/10/30 - 10:00    0

شرکت سامانه‌های مدیریت در شبکه به اشتراک گذاری ویدئوی آپارات، صاحب کانال تأیید شده و مختص به خود شد.

در این کانال شما می‌توانید ویدئوها و کلیپ‌هایی با عناوین خبری، تحلیلی، آموزشی، تکنیکی و ... را مشاهده نمایید. یکی از اهداف شرکت سامانه‌های مدیریت تسهیل دسترسی کاربران و علاقه‌مندان حوزه مدیریت ارتباط با مشتری به داده‌ها و اطلاعات به‌روز و کاربردی است که بدین منظور کانال رسمی سامانه‌های مدیریت در شبکه ویدئویی آپارات راه اندازی شده است.

 

بالا