`

پشتیبانی سامانه‌های مدیریت

1 پورتال مشتریان.
2 تماس با سامانه‌های مدیریت (30 خط).
3 ارسال پیامک.

در صورت حل نشدن مشکل شما می‌توانید با ارسال پست الکترونیک به Support@bmsd.ir با ما در تماس بوده و از خدمات پشتیبانی استفاده نمائید.

ساعات کاری

 شنبه تا چهارشنبه - ساعت 8 الی 17

‫سال نو مبارک (سخن پایان و آغاز سال)

سامانه های مدیریت    1395/12/28 - 12:00    0

جشن تولد پیاده سازی crm

سال 1395 با تمام خاطرات خوب و بد در حال تمام شدن است. در سال 95 به مثابه سال‌های گذشته سعی ما بر آن بود تا با تمام توان در مسیر ایجاد ارزش هر چه بیشتر برای سازمان‌ها و افرادی که به نوعی در مسیر زندگی سازمانی‌مان قرار می‌گیرند گام برداریم. تلاش کردیم رفقایمان را بیشتر کنیم و با دوستان قدیمیمان صمیمی تر شویم. خواستیم ارزش‌ های نهفته در ارتباطاتمان را قدر نهیم و تا می‌توانیم هم‌افزایی را سرلوحه تصمیماتمان قرار دهیم.

 

چگونه در سال 96 هزینه های ناشی از خدمات بد به مشتریان را کاهش دهیم؟

عادل پورقنبر    1395/12/28 - 10:30    0

 

شاید به جرأت بتوان ادعا کرد که حوزه خدمات پس از فروش کلیدی‌ترین بخش هر سازمان است. افزایش حجم فروش محصولات و خدمات سازمان‌ها صرفا با فروش به مشتریان جدید به دست نمی‌آید و در دنیای رقابتی امروز می‌بایست حتما به بخش خدمات پس از فروش برای راضی نگه داشتن مشتریان و فروش مجدد به آنها تلاش مضاعفی صورت گیرد. از دیگر سو، رضایت مشتریان با شناخت خواسته‌ها و انتظارات آنان حاصل می‌شود. در اینفوگراف زیر برآوردی از میزان سطح خواسته‌های مشتریان ارائه شده است. 

‫جشن تولد دو سالگی CRM در آهن آنلاین

عادل پورقنبر    1395/12/4 - 12:00    0

جشن تولد پیاده سازی crm

همزمان با اول اسفند ماه 1395 جشنی به مناسبت دو سالگی پیاده‌سازی نرم افزار CRM، با حضور مدیران شرکت سامانه‌های مدیریت در محل شرکت آهن آنلاین برگزار شد. شادمانیم که پیاده‌سازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت آهن آنلاین آنچنان تحولی ایجاد کرده است که مسئولین و پرسنل این شرکت به پاس تأثیرگذاری مستقیم آن در موفقیت‌های فردی و سازمانیشان، دومین سالروز آمدنش را پاس می‌دارند تا علاوه بر تأکید بر آنچه گذشته است، بر توسعه و نهادینه‌سازی هر چه بیشتر آن در جهت موفقیت‌های آتی گام بردارند. 

‫CRM؛ راهکاری برای موفقیت

عادل پورقنبر    1395/11/26 - 11:00    0

 

امروزه سازمان‌­ها برای شناسایی و جذب مشتریان، فروش و ارائه محصولات و خدمات خود در تلاشند تا به کمک سیستم‌­های مدیریتی مناسب و یکپارچه­، مدیریت اثربخش این حوزه حیاتی از فعالیت­‌های سازمان را محقق سازند. یکی از ابزارهای مدیریتی مناسب که جهت مشتری‌مداری هدفمند در شرکت‌ها به کار گرفته می‌شود، CRM است. CRM) Customer Relationship Management) شامل تمام جنبه‌های تعامل است که در حوزه بازاریابی، فروش و خدمات، یک شرکت با مشتریان خود برقرار می‌کند. 

 

اینفوگراف آماده شده زیر شامل مزایای برخورداری از نرم‌افزار سی آر ام، CRM اجتماعی و راه‌حل‌هایی جهت کمک به بهبود فرآیند فروش است. به چگونگی کاهش هزینه‌های بازاریابی و فروش از طریق نرم افزار CRM و به تبع آن افزایش بهره‌وری در این اینفوگراف اشاره شده است. امروزه توجه به مشتری و برطرف‌ کردنن  نیازهای او، یکی از مهم‌ترین مزیت‌های رقابتی شرکت‌ها برای افزایش فروش و درآمدزایی تلقی می‌شود. 

 

 

چگونه در حوزه خدمات به مشتریان، بدرخشیم؟

عادل پورقنبر    1395/11/25 - 11:00    0

 

نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری در سه حوزه بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش کاربرد دارند. یکی از مهمترین ماژول‌ها در نرم افزار CRM، قسمت مربوط به خدمات پس از فروش به مشتریان است. بدیهی است که با شناسایی دقیق سطح انتظارات مشتریان و خواسته‌های آنان می‌توان خدمات بهتری را در این بخش به آنان ارائه کرد. در اینفوگراف زیر در ابتدا به طرح چندین سؤال که بیانگر برخی از مهمترین انتظارات مشتریان، از یک سازمان موفق در حوزه خدمات به مشتریان است پرداخته و سپس 7 گام مهم برای بهبود خدمات به مشتریان به اختصار شرح داده می‌شود. در بخش انتهایی اینفوگراف خواهیم دید که سطح رضایت‌مندی مشتریان از شرکت‌های بسیار معروف نیز بسیار پایین‌تر از حد تصور است و این بیانگر اهمیت سرمایه‌گذاری سازمان‌ها در این حوزه جهت موفقیت هرچه بیشتر است. 

در مرکز تلفن سازمانتان چه می‌گذرد؟

عادل پورقنبر    1395/11/20 - 12:02    0

 

امروزه حوزه خدمات مشتریان، یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که مشتریان، سازمان‌ها را بر اساس آن، مورد قضاوت و ارزیابی قرار می‌دهند. لذا شناخت دقیق نیازهای حوزه خدمات مشتریان و تحلسل سیستمی آن و رسیدن به راهکاری اثربخش جهت پوشش نیازهای سازمان در این حوزه از اهمیت بسیاری برخوردار است. برای مثال وظیفه یک نرم افزار خدمات پس از فروش توانمند، پیاده‌سازی ابزاریِ راهکار به دست آمده در جهت افزایش بهره‌وری سازمان است. نرم افزار خدمات پس از فروش می‌بایست با سیستم‌های فروش و بازاریابی و همچنین کانال‌های ارتباطی با مشتری، یکپارچگی کاملی داشته باشد. امروزه مدیریت کانال‌های ارتباطی اعم از تلفن، پیامک، وب‌سایت، ایمیل، فکس، شبکه‌های اجتماعی، اپلیکیشن‌های موبایل و ... به یکی از نیازهای اساسی سازمان تبدیل شده است. با وجود گستردگی و تنوع روز افزون کانال‌های ارتباطی، همچنان ارتباط میان سازمان و ذی‌نفعانش از طریق تلفن از مرسوم‌ترین و مهم‌ترین راه‌های ارتباطی سازمان‌ها محسوب می‌شود و مدیریت اثربخش و کارآمد این کانال ارتباطی به صورت ویژه توسط مدیران سازمان‌ها مورد تاکید قرار می‌گیرد. در اینفوگراف زیر به آمارهای مهمی از نحوه خدمات‌دهی سازمان‌ها از طریق سیستم ارتباط تلفنی اشاره شده است که قطعا می‌تواند دید مناسب‌تری به مدیران کسب‌وکار برای تصمیم‌گیری بهتر جهت بهبود خدمات‌دهی از این کانال ارتباطی بدهد. استفاده از نرم افزار خدمات پس از فروش مناسب می‌تواند بهترین راهکار برای رسیدن به این هدف باشد. 

کانال رسمی سامانه های مدیریت در آپارات

عادل پورقنبر    1395/10/30 - 10:00    0

شرکت سامانه‌های مدیریت در شبکه به اشتراک گذاری ویدئوی آپارات، صاحب کانال تأیید شده و مختص به خود شد.

در این کانال شما می‌توانید ویدئوها و کلیپ‌هایی با عناوین خبری، تحلیلی، آموزشی، تکنیکی و ... را مشاهده نمایید. یکی از اهداف شرکت سامانه‌های مدیریت تسهیل دسترسی کاربران و علاقه‌مندان حوزه مدیریت ارتباط با مشتری به داده‌ها و اطلاعات به‌روز و کاربردی است که بدین منظور کانال رسمی سامانه‌های مدیریت در شبکه ویدئویی آپارات راه اندازی شده است.

 

‫آشنایی با محصول Microsoft Dynamics 365 (ویدئو)

عادل پورقنبر    1395/10/28 - 10:00    0

نرم افزار 365 Microsoft Dynamics یکی از کامل‌ترین محصولاتی است که شرکت مایکروسافت در حوزه نرم افزارهای سازمانی ارائه داده است. این نرم افزار همه قابلیت‌های یک سیستم ERP و یک سیستم CRM را در خود جای داده است. به عبارت دیگر سازمان‌ها با استفاده از این نرم افزار قادر خواهند بود تا تمامی نیازمندی‌های کسب‌وکار خود را که تا پیش از این با استفاده از چند نرم افزار جداگانه پوشش می‌دادند، اینک در یک نرم افزار کاملا یکپارچه پوشش دهند. نرم افزار داینامیک 365 را می‌توان به عنوان سرآمد نرم افزارهای سازمانی شرکت مایکروسافت دانست. 

‫پیش‌بینی بازار 36 میلیارد دلاری CRM در سال 2017‫

عادل پورقنبر    1395/10/12 - 16:00    0

آخرین پیش‌بینی‌های مؤسسه گارتنر نشان می‌دهد که در سال 2017 بازار CRM در سراسر جهان به 36.5 میلیارد دلار خواهد رسید. این عدد رشد قابل توجهی نسبت به پیش‌بینی امسال که 20.6 میلیارد دلار بوده است را نشان می‌دهد. همچنین رشد CRM منجر به رشد سالانه 15.1 درصدی مجموعه نرم‌افزارهای سازمانی از سال 2012 تا سال 2017 شده است که فراتر از پیش‌بینی‌های انجام شده می‌باشد.

آخرین گزارش‌های منتشر شده از پیش‌بینی مؤسسه گارتنر حاکی از آن است که CRM بازار ERP را تحت الشعاع قرار داده است. نمودار زیر رشد نسبی CRM ،ERP، هوش تجاری (BI)، مدیریت زنجیره تأمین و کنفرانس وب و سلسله نرم‌افزارهای تعاملی و اجتماعی را بازگو می‌کند.

‫15 دلیلی که باعث می‌شود در سال 2017 مشتریان‌تان علاقه‌ای به شما نداشته باشند

عادل پورقنبر    1395/10/12 - 10:00    0

یکی از اهداف مهم هر سازمان و کسب‌وکاری راضی نگه داشتن مشتریان فعلی و ارائه خدمات مطلوب مورد نظر آنهاست. در جهان رقابتی امروز، ارزش قائل شدن برای مشتری و احترام به خواسته‌های او مزیت مهمی محسوب می‌شود.

به بهانه فرارسیدن سال نو میلادی، در این اینفوگراف قصد داریم به دلایل نارضایتی مشتریان بر اساس آخرین آمارها بپردازیم. عواملی که با وجود عدم توجه بسیاری از مدیران سازمان‌ها از مهم‌ترین علل کاهش ارزش مشتریان سازمان هستند.

بالا