`

پشتیبانی سامانه‌های مدیریت

1 پورتال مشتریان.
2 تماس با سامانه‌های مدیریت (30 خط).
3 ارسال پیامک.

در صورت حل نشدن مشکل شما می‌توانید با ارسال پست الکترونیک به Support@bmsd.ir با ما در تماس بوده و از خدمات پشتیبانی استفاده نمائید.

ساعات کاری

 شنبه تا چهارشنبه - ساعت 8 الی 17

سینا خداپرست    1392/8/18 - 00:00       0

آموزش CRM

هر سازمان موفقی برای فروش محصولات یا خدمات خود به مشتری متکی است. کسب‌وکارهایی که می‌خواهند تمام ارتباطات مختلف را با مشتریان خود پیگیری و مدیریت نمایند، اغلب از یک سیستم نرم‌افزاری مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) استفاده می‌کنند. یک سازمان با استفاده از سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان می‌تواند:

  • یک نمای 360 درجه از ارتباط با مشتریان داشته باشد
  • فرایندهای کاری معمول را به صورت خودکار انجام دهد تا از وظایف دستی و گردش کارهای معمول بکاهد
  • با ساده و موثر نمودن کلیه فعالیت‌های مربوط به مشتری، مشتریان ماندگارتری را داشته باشد
  • با تجهیز مدیران، شاخص‌های مهم کسب و کار خود را اندازه‌گیری و بر اساس آن‌ها گزارش‌گیری نموده و در نهایت تصمیمات استراتژیک و بهتری را بگیرد

سیستم‌های نرم افزاری CRM سال‌ها است که به وجود آمده‌اند اما کار کردن با اکثر آن‌ها بسیار دشوار است. Microsoft Dynamics CRM با فراهم کردن نرم‌افزاری کاربردی و کاربرپسند و همچنین تامین انعطاف‌پذیری و بستر فنی قوی که مورد نیاز اکثر کسب و کارها است، مشکلات سیستم‌های CRM را برطرف می‌کند. Microsoft Dynamics CRM با اکثر محصولات نرم‌افزاری که امروزه مورد استفاده کسب وکارهای مختلف می‌باشند مانند Microsoft Outlook, Microsoft Word، Microsoft Excel در تعامل است. کاربران برای دستیابی و کار با داده‌های Microsoft Dynamics CRM نیازی به آموزش کار با یک نرم‌افزار جدید را ندارند. آنها می‌توانند همچنان به کار با ابزارهای بهره‌ور و ساده‌ای که برای انجام وظایف کاری روزانه استفاده می‌کنند ادامه دهند.

به احتمال زیاد، سیستم Microsoft Dynamics CRM در سازمان شما اجرا شده و یا می‌خواهد اجرا شود و شما آماده‌اید که اطلاعات بیشتری درباره اینکه این نرم افزار چه کارهایی میتواند انجام دهد بیاموزید. خواه شما کارمند بخش فروش باشید و ارتباطات با شرکت‌های مهم را پیگیری می‌کنید، یا متخصص بازاریابی باشید و با مشتریان احتمالی و واقعی در تماس باشید، یا نماینده ارائه خدمات به مشتری باشید و به رفع درخواست ها و مسائل مشتری بپردازید و یا یک مدیر اجرایی بوده و در جستجوی تجزیه و تحلیل و درک تمام فعل و انفعالات مشتریان سازمان خود باشید، Microsoft Dynamics CRM می‌تواند به شما کمک کند که کار خود را بهتر انجام دهید.

ما در شرکت توسعه سامانه‌های مدیریت برید، بنا داریم با انتشار مقالاتی کاربردی و آموزشی از مفاهیم و کاربری سیستم Microsoft Dynamics CRM به شما نشان دهیم که چگونه از ویژگی های کلیدی این نرم افزار استفاده کنید تا مشتریان خود را بهتر بشناسید، میزان فروش و بهره وری سازمانتان را بالاتر ببرید و رضایت مشتریان را افزایش دهید. در این راستا با همکاری شرکت ادسافت اقدام به انتشار برگزیده‌ای از مطالب مهم کتاب Microsoft Dynamics CRM 2011 Step by Step از انتشارات شرکت مایکروسافت (مولفین: Mike Snyder, Jim Steger, Brendon Landers) در قسمت مقالات آموزشی وب سایت شرکت سامانه‌های مدیریت می‌نماییم.

با امید به اینکه این روال مورد توجه کاربران این سیستم و همچنین علاقمندان این حوزه قرار گیرد. خواهشمند است در این فرآیند این شرکت را از نظرات ارزشمند خود بی‌نصیب نسازید.

  • منبع: مجموعه مقالات شرکت سامانه‌های مدیریت 
ارسال نظر
 
بالا