+
با سامانه‌های مدیریت در تماس باشید:

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت‌های آسانسوری بر بستر مایکروسافت CRM و با هدف پوشش کامل نیازمندی‌های بخش بازاریابی، فروش و خدمات شرکت‌های فعال در صنعت آسانسور ارائه شده است. در این نرم افزار سی آر ام شما می‌توانید علاوه بر بهره‌مندی از قابلیت‌های ارزشمند نرم افزار مایکروسافت سی آر ام در بخش‌های بازاریابی و فروش از امکانات کاملا تخصصی که ویژه بازاریابی و فروش در صنعت آسانسور است استفاده نمایید. نرم افزار بازاریابی و فروش شرکت‌های فعال در صنعت آسانسور علاوه بر تمام ویژگی‌های راهکار بازاریابی و فروش نرم افزار مایکروسافت CRM قابلیت مدیریت یکپارچه سرنخ‌ها، مشتریان، ساختمان‌ها و آسانسورها را فراهم می‌سازد. به عنوان مثال شناسایی و مدیریت ساختمان‌های احداث شده یا در حال احداث که می‌توانند بازار مصرفی برای محصولات شرکت باشند به‌راحتی در این سیستم پوشش داده می‌شود.

یکپارچگی کامل این راهکار با نرم افزار مایکروسافت سی آر ام و سایر راهکارهای شرکت سامانه‌های مدیریت امکان مدیریت یکپارچه ارتباطات در سازمان را فراهم می‌آورد.

در ادامه با کلیات این راهکار و محصولات و خدمات مربوطه بیشتر آشنا می‌‌شویم.

 

راهکار CRM صنعت آسانسور

راهکار صنعت آسانسور کاملا منطبق بر نیازمندی‌های بازاریابی، فروش و خدمات این صنعت بوده و راهکارهای پیاده شده بر بستر داینامیک CRM برای آن سفارشی‌سازی و خاص منظوره آن صنعت است. این راهکار هم اکنون در شرکت‌های فعال در این حوزه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بستر این راهکار به‌گونه‌ای است که مشتری می‌تواند کلیه فرآیندهای مربوط به خود را با استفاده از امکانات بسیار گسترده و انعطاف‌پذیر در این سیستم با کمترین هزینه و در سریع‌ترین زمان پیاده سازی نماید.

برخی از امکانات این راهکار

  • یکپارچگی کامل راهکار مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت‌های آسانسوری با نرم افزار مایکروسافت داینامیک CRM
  • یکپارچگی با سایر راهکارهای قدرتمند سامانه های مدیریت
  • امکان سفارشی سازی، توسعه‌پذیری و انعطاف‌پذیری سیستم
  • سیستم بازاریابی، فروش و خدمات قدرتمند
  • مدیریت ارتباط با انواع ذی‌نفعان
  • امکان استفاده از اپلیکیشن‌های موبایل در پلتفرم‌های مختلف
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان صنعت آسانسور

 

نرم افزار CRM صنعت آسانسور

نرم افزار CRM قدرتمند و انعطاف‌پذیر

راهکار مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت سامانه های مدیریت بر بستر نرم افزار قدرتمند و بین المللی Microsoft Dynamics CRM استوار است. این نرم افزار امکانات بسیار گسترده‌ای را در محیطی آشنا و کاربرپسند و در یکپارچگی کامل با سایر نرم افزارها (مانند مجموعه نرم افزارهای Office) ارائه می‌نماید. نرم افزار Microsoft CRM یک بستر اولیه را جهت توسعه و سفارشی‌سازی نرم افزار جهت پوشش نیازمندی‌های خاص هر صنعت یا سازمانی ارائه می‌کند و بر اساس این رویکرد امکانات گسترده‌ای جهت سفارشی‌سازی و توسعه سیستم ارائه می‌نماید.

کلیه امور مربوط به عملیات بازاریابی، فروش و خدمات در بستر این نرم افزار اتفاق خواهد افتاد و کلیه درخواست‌های واصله به سازمان از طریق کانال‌های مختلف ارتباطی در این نرم افزار به صورت خودکار ثبت و در مسیر فرآیندهای از پیش تعریف شده به سرانجام خواهد رسید.

برخی از امکانات نرم افزار شرکت‌های آسانسوری سامانه های مدیریت
  • پیاده سازی فرآیندهای سازمان با استفاده از موتور گردش کار قدرتمند
  • امکان تعریف موجودیت، فرم، فیلد، نما، نمودار، داشبورد گزارش و بسیاری از امکانات سفارشی‌سازی دیگر
  • مدل امنیتی متنوع و قدرتمند
  • امکان استفاده در محیط وب موبایل و اپلیکیشن
  • امکانات مدیریت وظایف قدرتمند و انعطاف‌پذیر
  • بهره‌مندی از زبان فارسی و تقویم شمسی

مدیریت کانال‌های ارتباطی

نرم افزار CRM سامانه های مدیریت امکان مدیریت یکپارچه کلیه کانال‌های ارتباطی سازمان را در درون نرم افزار CRM فراهم کرده است. در نرم افزار CRM سامانه های مدیریت، مدیریت یکپارچه مرکز تماس تلفنی، پیام کوتاه، ایمیل، پورتال‌ و وب‌سایت‌های سازمان‌ها، تلگرام، اپ موبایل، نمابر و نامه به‌صورت کاملا هوشمند و یکپارچه با نرم افزار CRM صورت می‌گیرد.
 

بازاریابی، فروش و خدمات

تمامی فعالیت‌ها و امور بازاریابی، فروش و خدمات سازمان به صورت کاملا یکپارچه، در نرم افزار CRM سامانه های مدیریت، مدیریت می‌شوند. بخش‌بندی بازار، طرح‌ریزی و مدیریت کمپین‌های بازاریابی، مدیریت سرنخ‌های فروش، فرصت‌ها، پیش فاکتورها، فاکتورها، موجودی انبار و حتی مدیریت وصول مطالبات، مدیریت شکایات، نظرسنجی‌ها و کلیه امور حوزه خدمات پس از فروش به صورت کاملا یکپارچه در نرم افزار CRM سامانه های مدیریت، مدیریت می‌شوند.

هوش تجاری

یک سیستم CRM به هدف خود نمی‌رسد مگر آنکه گزارشات و داشبوردهای تحلیلی صحیح، دقیق و در لحظه‌ای را برای تصمیم‌گیری مدیران سازمان فراهم نماید. در واقع داده‌هایی که به‌صورت کاملا یکپارچه از کلیه کانال‌های ارتباطی و همچنین عملیات بازاریابی، فروش و خدمات سازمان به‌دست آمده است، با استفاده از قابلیت‌های درون نرم افزار، هوشمندی تجاری را در حوزه CRM سازمان در نرم افزار CRM سامانه های مدیریت فراهم کرده است.
با توجه به پوشش کامل راه ارتباطی Email، کلیه ایمیل‌های وارده و یا ارسال شده به مخاطبان (چه از طریق نرم افزار CRM و چه از طریق Outlook) به صورت خودکار در پرونده مخاطب ثبت و در صورت داشتن دسترسی‌های مربوطه قابل مشاهده و رهگیری خواهد بود.

 

حوزه‌های تحت پوشش

 

یکپارچگی تمامی کانال‌های ارتباطی

یکپارچه‌سازی راه‌های ارتباطی در جهت ارتقای خدمات به مشتریان شرکت‌های آسانسوری از طریق فراهم نمودن بسترهای مختلف ارتباطی (تلفن، تلگرام، ایمیل، فکس و پیامک) سبب می‌شود تا تمامی اطلاعات ورودی و خروجی سازمان به صورتی کاملا یکپارچه روی پروفایل مشتری و رویداد مربوطه شکل گیرد.

راهبران این شرکت‌ها از طریق همین اطلاعات، قادر خواهند بود به تصویر جامعی از هر مشتری و حوزه‌هایی که به خدمات بهتری نیاز دارند، دست یابند. به منظور اینکه شرکت‌های آسانسوری بتوانند به منابع مختلفی که از طریق آنها اطلاعات مشتریان وارد سازمان می‌شود، توجه داشته باشند و مشخص کند که در حال حاضر این داده‌ها در کجا و به چه شکل ذخیره شده‌اند و چگونه مورد استفاده قرار می‌گیرند، کانال‌های ارتباطی تلفن، تلگرام، ایمیل، فکس و پیامک یکپارچه‌سازی می‌شود.

 

راهکار مدیریت محصولات و خدمات

پس از پیاده سازی این راهکار قابلیت‌های زیر به سیستم اضافه می‌شود: امکان ثبت، نگهداری و مدیریت محصولات، خدمات و تجهیزات و ویژگی‌های آنها، امکان تعریف ویژگی‌های محصولات استاندارد و اطلاعات فنی هر محصول برای هر نوع محصول (از قبیل ضخامت، قطر، طول)، امکان ثبت خدمات قابل ارائه مشتری همانند خدمات نصب و راه‌اندازی، تعمیرات تخصصی و ... در لیست محصولات موجود در سیستم، امکان ثبت شماره سریال منحصر به فرد بر روی هر دستگاه، ثبت، نگهداری و مدیریت لیست‌های تخفیف، امکان ضمیمه نمودن کاتالوگ محصول به محصولات موجود در CRM و امکان تعریف محصولات و تخصیص کد محصول منحصر به فرد.

راهکار بازاریابی و فروش

بعد از پیاده سازی راهکارهای بازاریابی و فروش قابلیت‌هایی نظیر به سیستم اضافه می‌شود: ثبت سرنخ‌های فروش و روال مدیریت سرنخ تا دستیابی به نتیجه، امکان ارسال ایمیل‌های گروهی به مشتریان، امکان مشاهده تمامی فعالیت‌های انجام گرفته و برنامه‌ریزی شده برای هر مشتری، تخصیص تمامی امکانات مربوط به یک کاربر به کاربر دیگر در هنگام جایگزینی کاربر جدید، ارتباط دادن هر فرصت فروش (استعلام)، پیشنهاد قیمت، سفارش و صورتحساب به پروژه مرتبط به خود، ثبت فرصت‌های فروش، پیشنهادات قیمت، سفارشات و صورتحساب‌ها در سیستم داشبورد وضعیت فرصت‌های فروش و دلایل مربوط به هر وضعیت، امکان گردش پیشنهاد قیمت مشتری در سازمان و دریافت تأییدیه از بخش‌های مربوطه و امکان تقسیم‌بندی مشتریان و تخصیص به کاربران فروش مربوطه بر اساس بخش‌بندی بازار.

راهکار مدیریت انبار

بعد از پیاده سازی سیستم مدیریت انبار در شرکت‌های آسانسوری امکانات و قابلیت‌های زیر به آن اضافه خواهد شد: امکان تعریف تعداد نامحدود انبار کالا، امکان ثبت دستگاه‌ها یا محصولات انبار، امکان بررسی موجودی فروش در هنگام ثبت سفارش، امکان مشاهده محصولات انبار و موجودی هر یک بر روی هر انبار، امکان مشاهده محصولات انبار مربوط به یک محصول مشخص در انبارهای مختلف و موجودی هر یک بر روی فرم محصول امکان ثبت حواله خروج محصولات انبار، امکان مشاهده حواله‌های خروج مربوط به یک محصول انبار بر روی فرم محصول انبار، امکان ثبت حواله بین انبار، امکان چاپ حواله خروج با قالب مشخص، امکان چاپ حواله بین انبار با قالب مشخص، امکان چاپ لیبل ارسال برای هر سفارش، امکان چاپ مجوز خروج بر روی هر سفارش، امکان ثبت حواله خروج از طریق یک سفارش، امکان مشخص نمودن محصول انبار بر روی هر قلم پیش فاکتور، قلم سفارش و قلم فاکتور، امکان مشخص نمودن یک انبار پیش فرض فروش به‌ازای کلیه سفارشات و امکان گزارش‌گیری از کلیه محصولات انبار، موجودی و موجودی حاضر هر یک و مشاهده میزان موجودی هر محصول انبار از طریق داشبورد موجودی انبار

 

راهکار مدیریت پشتیبانی و خدمات پس از فروش

بعد از پیاده سازی راهکار مدیریت پشتیبانی و خدمات پس از فروش قابلیت‌هایی نظیر موارد زیر به سیستم اضافه می‌شود: ساختاردهی تیم‌های پشتیبانی، مدیریت فرآیندهای پشتیبانی، پشتیبانی و خدمات پس از فروش، مدیریت سرویس‌های ارائه‌شده به مشتری، مدیریت وضعیت رضایتمندی مشتری، مدیریت مقالات دانشی و امکان مشاهده وضعیت موردهای خدماتی به تفکیک هر مشتری، میزان تماس‌های تلفنی و تعداد تماس‌های تلفنی هر کاربر در داشبوردهای سیستمی

خدمات در شرکتهای آسانسوری

سیستم مدیریت بسته‌های کاری

سامانه های مدیریت به‌منظور مدیریت هر چه بهتر تعهدات سازمان (به‌ویژه حوزه مشتریان) برای سازمان‌های گوناگون راهکاری را تحت عنوان مدیریت بسته‌های کاری (work package) ارائه می‌نماید. با تکیه بر این راهکار می‌توان بر اساس استانداردها و متدولوژی سازمان به‌ازای سفارشات و اقلام و سفارشات تعهدی سازمان، اقدام به برنامه‌ریزی و ایجاد خودکار بسته‌های کاری و تخصیص این موارد به متولی‌های مربوطه نمود.

بدین صورت علاوه بر اینکه مقدمات لازم جهت محاسبه هزینه و حتی فایده هر حوزه تعهدی و یا بسته کاری فراهم می‌شود، در هر لحظه می‌توان از آخرین وضعیت هر تعهد انجام شده به مشتری آگاه شد.

بعد از پیاده سازی راهکار مدیریت بسته‌های کاری قابلیت‌هایی نظیر: امکان تعریف الگوی بسته های کاری بر مبنای هر خدمت یا محصول، امکان تعریف بسته‌های کاری به صورت سلسله مراتبی، امکان مدیریت سطوح خدمات (OLA) برای هر بسته کاری، امکان اجرای گردش کار و اطلاع‌رسانی برای محدوده‌های هشدار و اتمام مهلت مجاز، امکان تعریف انواع بسته‌های کاری و متولی انجام آن، تعریف خودکار بسته‌های کاری و تخصیص به متولیان مربوطه و امکان تعیین مهلت، متولی انجام و تعیین متولی نوع بسته کاری به شرکت‌های آسانسوری اضافه می‌شود.

راهکار مدیریت وصول مطالبات

راهکار مدیریت وصول مطالبات در پی پاسخگویی به یکی از مشکلات بسیار رایجی است که اکثر سازمان‌ها با آن روبه‌رو هستند. این نرم افزار با هدف مدیریت تعهدات پرداخت‌های مشتری و به صورت کاملا یکپارچه با نرم افزار مایکروسافت CRM تولید شده است. هنگامی که یک سفارش در سازمان به‌وجود می‌آید، پیرو این سفارش تعهدات پرداختی نیز برای مشتری به‌وجود خواهد آمد، مدیریت کارآمد و اثربخش این پرداخت‌ها آن چیزی است که سیستم مدیریت وصول مطالبات به دنبال آن است به عبارت دیگر با استفاده از نرم افزار مدیریت وصول مطالبات خواهیم دانست به موجب چه چیزی، از چه کسی، چه مقدار، در چه مقاطعی، به چه روشی پرداختی انجام شده یا باید انجام شود.

بعد از پیاده سازی راهکار وصول مطالبات قابلیت‌هایی نظیر: امکان هدف‌گذاری برای تیم‌های خدمات و یا سایر واحدها، تیم‌ها و اشخاص سازمان بر اساس میزان دریافت‌های ریالی، پیش‌بینی و محاسبه نرخ ورودی‌های مالی سازمان از سمت مشتریان در بازه‌های زمانی مختلف و مقایسه آن با تعهدات، برآورد و محاسبه مجموع دریافت‌های مالی از یک مشتری در یک بازه زمانی مشخص امکان مقایسه دریافت‌های تعهد شده با دریافت‌های واقعی و مکان ثبت ضمانت‌نامه‌های مربوط به سفارشات به شرکت‌های آسانسوری اضافه می‌شود.

سیستم تدارکات

بعد از پیاده سازی سیستم تدارکات قابلیت‌هایی زیر به سیستم اضافه می‌شود: امکان ثبت درخواست خرید توسط افراد دارای دسترسی ثبت درخواست خرید در سیستم، امکان ثبت شناسه به درخواست‌های خرید ثبت شده به منظور پیگیری، امکان ثبت محصول و تعداد مورد نیاز محصول بر روی هر درخواست خرید، امکان ثبت تاریخ مورد نیاز برای دریافت محصول توسط واحد ثبت‌کننده بر روی هر درخواست خرید، امکان سفارش‌گذاری برای خرید اقلام توسط واحد بازرگانی، امکان اتصال چند درخواست خرید به سفارشات خرید به منظور مدیریت سفارشات، امکان ثبت اقلام مورد نیاز در هر سفارش و تعداد سفارش‌گذاری شده، امکان ثبت تاریخ پیش‌بینی از ورود اقلام سفارش به انبار، امکان ثبت فعالیت‌های مختلف بر روی سفارش خرید از مرحله دریافت پیش‌فاکتور از تولیدکننده تا ورود کالا به انبار، امکان ثبت وضعیت بر روی هر سفارش (دریافت پیش‌فاکتور از تأمین‌کننده، تأیید پیش‌فاکتور، صدور دستور پرداخت، ارسال سوئیفت، هماهنگی با شرکت حمل، معرفی شرکت حمل به فروشنده، ارسال کالا به گمرک، اعلامیه ورود، ترخیص کالا، خروج از گمرک، درب خروج و در راه)، امکان ثبت آلارم در وضعیت‌های مختلف هر سفارش خرید، امکان ارسال ایمیل و پیامک در وضعیت‌های مورد نیاز هر سفارش خرید به مدیران سازمان و مشتری، امکان ثبت فعالیت‌های مربوط به هر وضعیت سفارش خرید و عطف نمودن آن فعالیت به سفارش خرید مربوطه، یکپارچگی با سیستم انبار در هنگام ورود کالا به انبار، امکان عطف نمودن حواله‌های ورود کالا به هر سفارش خرید، امکان گزارش‌گیری از وضعیت سفارش‌های خرید و فعالیت‌های انجام شده در هر وضعیت.

یکپارچگی با سیستم حسابداری

پس از یکپارچگی نرم افزار حسابداری با سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان قابلیت‌هایی نظیر:ثبت اشخاص و شرکت‌ها در نرم افزار حسابداری، ویرایش اشخاص و شرکت‌ها در نرم افزار حسابداری، حذف اشخاص و شرکت‌ها از نرم افزار حسابداری، دریافت اطلاعات اشخاص و شرکت‌ها از نرم افزار حسابداری، ایجاد حساب تفضیلی برای اشخاص و شرکت‌ها در نرم افزار حسابداری، دریافت اطلاعات حساب تفضیلی از نرم افزار حسابداری، ایجاد رکورد دفتر روزنامه (تراکنش) در نرم افزار حسابداری، ثبت سند حسابداری در نرم افزار حسابداری و حذف سند حسابداری از نرم افزار حسابداری به شرکت‌های آسانسوری اضافه می‌شود.

 

ویژگی‌های برجسته


قابل استفاده بر بستر وب و موبایل

کاربران می‌توانند با استفاده از محیط وب و یا از طریق موبایل با نرم افزار CRM کار کنند.

سفارشی سازی و توسعه سریع و آسان

نیازمندی‌های خاص سازمان شما پس از تحلیل سریعاً در بستر نرم افزار CRM قابل پیاده سازی است.

یکپارچه با Outlook

کاربران می‌توانند در همان محیط آشنای Outlook با نرم افزار CRM کار کنید.

یکپارچه سازی با سایر نرم افزارها

با تکیه بر تجربه‌های موجود امکان یکپارچه سازی نرم افزار با روش‌های نوین با سایر نرم افزارهای سازمان وجود دارد.

نرم افزاری امن و قابل انطباق

امنیت بالا و قابلیت استفاده از مکانیسم‌های مختلف هویت سنجی در کنار امکانات گسترده جهت پیاده سازی مدل امنیتی مورد نیاز

داشبوردها و گزارشات متنوع

کلیه کاربران می توانند نماها، گزارشات، نمودارها و داشبوردهای متعدد ساخته و یا از موارد موجود استفاده کنند.

بهره‌مندی از آموزش‌های راهبری

آموزش‌هایی به روش ماهیگیری برای راهبران سیستم سازمان مبتنی بر به‌روش‌های سامانه های مدیریت

خدمات استقرار و پشتیبانی ارزش محور

خدمات استقرار و پشتیبانی توسط کارشناسان مجرب برای تضمین ایجاد ارزش در سازمان شما.

مقالات مرتبط

داستان موفقیت CRM آسانسور 110
اطلاعات بیشتر +

داستان موفقیت پیاده سازی نرم افزار CRM شرکت آسانسور 110

تصمیم شرکت آسانسور 110 با درک لزوم یکپارچگی راه‌های ارتباطی خود با مشتری در قالب CRM تعاملی، همچنین لزوم پیاده سازی یکپارچگی سیستم‌های انبار، حسابداری و تدارکات برای بهبود فرآیندهای داخلی شرکت موجب همکاری ارزش افزای شرکت سامانه های مدیریت و آسانسور 110 شد. در این راه سیستم‌های بازاریابی، فروش و خدمات آسانسور 110 نیز به صورت یکپارچه، پیاده سازی شدند...

اپ موبایل صنعت آسانسور
اطلاعات بیشتر +

دلایل استفاده از اپلیکیشن موبایل در شرکتهای صنعت آسانسور

تعداد کمی از مشاغل نیاز به استفاده از نرم افزار تلفن همراه دارند ولی شرکت‌های خدماتی با توجه به کارهایی که توسط تکنسین خدمات انجام می‌شود نیاز بیشتری به اپ موبایل خواهند داشت. برخورداری از دستگاهی که برخی از ویژگی‌های اضافه شده نیز در آن وجود داشته باشد، همان چیزی است که به تکنسین‌های خدمات برای دسترسی به اطلاعات مورد نیاز برای حل مشکلات مشتری کمک خواهد کرد...

داینامیک CRM در صنعت آسانسور
اطلاعات بیشتر +

سه نقش کلیدی مایکروسافت CRM در صنعت آسانسور، پله برقی و بالابر

صنعت آسانسور و پله‌برقی یکی از صنایعی است که هم‌راستا با توسعه زندگی شهری، تقاضای روزافزونی را تجربه کرده است. این افزایش تقاضا به ورود شرکت‌ها و رقبای جدید به بازار دامن زده و محیطی رقابتی را در این صنعت ایجاد نموده است؛ به طوری که امروزه مدیران شرکت‌های فعال در زمینه آسانسور و پله‌برقی بیش از پیش به سوی اتخاذ راهبردهایی مبتنی بر مدیریت ارتباط با مشتری گام برداشته‌اند...

 

با ما تماس بگیرید

 

بالا