`

پشتیبانی سامانه‌های مدیریت

1 پورتال مشتریان.
2 تماس با سامانه‌های مدیریت (30 خط).
3 ارسال پیامک.

در صورت حل نشدن مشکل شما می‌توانید با ارسال پست الکترونیک به Support@bmsd.ir با ما در تماس بوده و از خدمات پشتیبانی استفاده نمائید.

ساعات کاری

 شنبه تا چهارشنبه - ساعت 8 الی 17

اسماعیل توسلی    1395/8/12 - 10:00       0

 حرکت گسترده سازمان­‌ها به سمت استقرار سیستم­‌های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، نشان از اهمیت روزافزون نقش مشتریان در موفقیت و عدم موفقیت سازمان‌­ها دارد. امروزه سازمان‌­ها برای شناسایی و جذب مشتریان، فروش و ارائه محصولات و خدمات خود در تلاشند تا به کمک سیستم‌­های مدیریتی مناسب و یکپارچه­، مدیریت اثربخش این حوزه حیاتی از فعالیت­‌های سازمان را محقق سازند. یکی از ابزارهای مدیریتی مناسب که جهت مشتری‌مداری هدفمند در شرکت‌ها بکار گرفته می‌شود، CRM است. CRM مخفف عبارت Customer Relationship Management است که شامل تمام جنبه‌های تعامل با مشتریان در حوزه‌های بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش در شرکت است. 

 

 

تدوین: محمد حمیدیان، اسماعیل توسلی

منبع: مجموعه مقالات شرکت سامانه‌های مدیریت

ارسال نظر
 
بالا