`

پشتیبانی سامانه‌های مدیریت

1 پورتال مشتریان.
2 تماس با سامانه‌های مدیریت (30 خط).
3 ارسال پیامک.

در صورت حل نشدن مشکل شما می‌توانید با ارسال پست الکترونیک به Support@bmsd.ir با ما در تماس بوده و از خدمات پشتیبانی استفاده نمائید.

ساعات کاری

 شنبه تا چهارشنبه - ساعت 8 الی 17

عادل پورقنبر    1396/1/20 - 14:00       0

 

در دنیای امروز اهمیت نرم افزار سی آر ام بر کسی پوشیده نیست. سیستمی که شما با آن می‌توانید به بهترین شکل ممکن نیازهای اساسی مهم‌ترین بخش‌های سازمانتان یعنی بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش را پوشش داده و گامی رو به جلو برای ‫کنار زدن رقبا و تثبیت در بازار بردارید. قطعا برای پیاده‌سازی اثربخش سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، به ویژه در سازمان‌های بزرگ و گسترده‌ و همچنین تحت تأثیر قرار گرفتن تمامی اجزای یک شرکت، می‌بایست مطالعه و تحقیق گسترده‌ای انجام شده و بهترین گزینه را انتخاب نمود. از سویی دیگر با توجه به اینکه اکثر پروژه‌های پیاده‌سازی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری در جهان (در ایران که به جای خود!) با شکست همراه شده‌اند، اهمیت شناخت و دقت لازم برای انتخاب نرم افزار CRM مناسب دوچندان می‌شود. 

در اینفوگراف زیر با توجه به موارد ذکر شده، 7 نکته مهم و اساسی برای انتخاب CRM مطرح شده است که می‌توانند راهگشای تصمیم بهتر برای انتخاب گزینه مناسب باشد. یقینا تجربه و توانایی متخصصین این حوزه می‌تواند پاسخگوی بسیاری از سؤالات و ابهامات باشد. در همین راستا متخصصین سامانه‌های مدیریت برای مشاوره و راهنمایی در این موارد آماده همکاری با شما هستند.

 

بهترین نرم افزار crm

منبع: مجموعه مقالات شرکت سامانه‌های مدیریت

ارسال نظر
 
بالا