`

پشتیبانی سامانه‌های مدیریت

1 پورتال مشتریان.
2 تماس با سامانه‌های مدیریت (30 خط).
3 ارسال پیامک.

در صورت حل نشدن مشکل شما می‌توانید با ارسال پست الکترونیک به Support@bmsd.ir با ما در تماس بوده و از خدمات پشتیبانی استفاده نمائید.

ساعات کاری

 شنبه تا چهارشنبه - ساعت 8 الی 17

محمد حمیدیان    1394/2/28 - 08:00       0

هر سازمانی نیاز به سیستم CRM دارد و این که اندازه سازمان کوچک باشد و یا بزرگ اهمیتی ندارد. بسیاری از سازمان‌ها می توانند با ادغام سایت خود با سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، ارزش افزوده بسیاری را کسب کنند. در ادامه هفت دلیل آورده می شود که چرا شما باید وب سایت خود را با سیستم CRM خود ادغام کنید:

1-دسترسی سریع به اطلاعات به روز رسانی شده

این موضوع بسیار مهم است که هر گاه مشتری شما برای انجام کاری با سازمان شما، ارتباط برقرار می کند، تمامی اطلاعات مشتری و روابطی را که با سازمان شما داشته است، بدانید و با دانستن تمامی جزئیات، جهت ارضای نیاز مشتری و در نهایت، افزایش فروش اقدام کنید. این اطلاعات، پس از هر مراجعه مشتری، کامل شده و در سیستم ثبت شده، تا از هر گونه نگرانی پیرامون این که اطلاعاتی از مشتری از بین رود، رهایی یابد. هر کدام از کارکنان سازمان، در هر زمان، می توانند به سرعت به اطلاعات مشتریان دسترسی یابند و از آن‌ها استفاده کنند.

2-کاهش میزان هزینه سربار

اگر وب سایت و CRM با یکدیگر ادغام نشوند، شما می‌بایست مقدار زمان زیادی را برای انتقال اطلاعات از وب سایت به CRM صرف کنید، یا بدتر، دستی کپی کنید و آخرین سفارش (و یا سایر اطلاعات) را از وب سایت خود به CRM منتقل کنید و یا بدتر از همه، این است که نتوانید اطلاعات را در CRM خود وارد کنید، ولی، شما با ادغام وب سایت و سیستم CRM خود، می توانید هزینه سربار خود را کاهش دهید و از این رو در زمان و پول صرفه‌جویی‌ کنید.‌ این امر منجر به افزایش کارایی و اثربخشی (بهره‌وری) و تفویض اختیار بیشتر به کارکنان می شود.

3-دسترسی به منبع دقیقی از داده ها

دسترسی به منبع دقیقی از داده‌ها یکی دیگر از عواملی است که، در بهینه سازی زمان کارکنان موثر است. با یکپارچه سازی CRM  با وب سایت ، شما تا انتها  با منبع دقیقی از اطلاعات مشتریان سر و کار دارید. از آن جا که مشتریان، یکی از مهم ترین دارایی سازمان به شمار می روند، با استفاده از این رویکرد، حفظ و نگهداری مشتریان فعلی و ترغیب آنان به خریدهای بعدی، موجب بقای سازمان می شود که هدف اصلی هر سازمانی می باشد. ازدیدگاه دیگر، با داخل شدن فناوری اطلاعات به سازمان‌ها زیر لوای مدیریت ارتباط با مشتری، زمینه‌ای فراهم خواهد شد تا سازمان‌ها به طرف شرکت‌های هوشمند و دانش محور سوق پیدا کنند و با استفاده از نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری، هزینه‌های پرداخت اطلاعات را کاهش دهند و ارتباطات با مشتری، با سرعت بیشتر و در زمان کمتر صورت گیرد، که نتیجه نهایی آن، افزایش قدرت رقابتی سازمان است.

4-تعیین ویژگی های دقیق تر مشتریان

یکی از مزایای کلیدی هر CRM، توانایی مشخص کردن ویژگی های مشتریان، تشخیص مشتریان احتمالی، درجه بندی کردن مشتریان و ... می باشد. با یکپارچه کردن وب سایت خود با سیستم CRM، شما می توانید، تصویر کامل تری از تعاملات مشتریان خود را با سازمان خود، ارتباطات و بازخورد نهایی بدست آورید. همچنین شما را قادر می سازد تا به اطلاعات قابل اعتماد و پایدار دسترسی داشته باشید. شما بهتر است در مورد مشتریان خود آگاه باشید و دید بهتری از رفتار و عادات خرید مشتریان خود داشته باشید. ویژگی های بهتر مشتریان، به شما اجازه می دهد تا به طور موثرتر، هدف کمپین های بازاریابی و فعالیت های دیگر را مدیریت کنید، در حالی که یکپارچه سازی، شما را قادرمی سازد تا اثربخشی این کمپین ها را به صورت اینترنتی از طریق پاسخ به مشتری پیگیری کنید.

5-افزایش فروش

یکپارچه سازی وب سایت شما با سیستم  سی آر ام (CRM)، می بایست به شما کمک کند تا فروش سازمان شما را بهبود بخشد. یکپارچه سازی وب سایت با  CRM، باعث کوتاه تر شدن روند فروش می شود، به طوری که با استفاده از سر نخ ها در سیستم مدیریت ارتباط با مشتری، بلافاصله پس از تماس اولیه ، تیم فروش قادر به فعالیت خود می شود و سرعت عمل تیم فروش بالا رفته و درنهایت، فروش افزایش می یابد.

6-بهبود فرآیند

با یکپارچه سازی وب سایت و سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، همه ی اطلاعات لازم می تواند از طریق وب سایت، دریافت شده و به سیستم CRM منتقل شود. سیستم CRM می تواند از مکان مشتری، صنعت، محصول مورد نظر مشتری و ... به عنوان عواملی برای تصحیح بخش ها یا کارکنان و ... استفاده کند. سپس سیستم CRM می تواند، به طور خودکار، پیام های جدیدی را به کارکنان مربوطه اختصاص دهد که تمام این نتایج، در نهایت منجر به افزایش فروش خواهد شد.

7-به حداقل رساندن مشتریان بی وفا

از طریق داشتن خصوصیات مشتریان خود در یکجا، پرداختن به رضایت مشتری ساده تر به نظر می رسد تا این که اطلاعاتی پراکنده از مشتریان در اختیار داشته باشید. بازخوردهای دریافتی، چه از نوع مثبت و چه از نوع منفی، می تواند در عمل و برخورد ما موثر باشد، به طوری که با پرداختن به شکایات مشتری به سرعت و به طور موثر و با نظارت و بررسی رضایت مشتریان در ابعاد مختلف کسب و کار، می توانید، از میزان مشتریان بی وفای خود بکاهید.

ترجمه و تدوین: محمد حمیدیان، اسماعیل توسلی

منبع: مجموعه مقالات شرکت سامانه‌های مدیریت

ارسال نظر
 
بالا