پشتیبانی سامانه‌های مدیریت

1 پورتال مشتریان.
2 تماس با سامانه‌های مدیریت (30 خط).
3 ارسال پیامک.

در صورت حل نشدن مشکل شما می‌توانید با ارسال پست الکترونیک به Support@bmsd.ir با ما در تماس بوده و از خدمات پشتیبانی استفاده نمائید.

ساعات کاری

 شنبه تا چهارشنبه - ساعت 8 الی 17

سامانه های مدیریت ارائه دهنده راهکارهای مدیریت یکپارچه ارتباطات

سامانه‌های مدیریت

پیشرو در ارائه راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری

ارائه‌دهنده حرفه‌ای‌ترین محصولات و خدمات در حوزه CRM


تجربه‌ای حرفه‌ای برای مشتریانی حرفه‌ای

راه‌اندازی نسل جدید پورتال مشتریان سامانه‌های مدیریت

منطبق بر به‌روزترین تکنولوژی‌های مبتنی بر وب

Microsoft Dynamics CRM 2013-BMSD

منطبق بر به‌روزترین استانداردهای شرکت مایکروسافت

فارسی‌ساز و تقویم شمسی  Microsoft Dynamics CRM 2016

تقویم شمسی مستقل از زبان

سامانه های مدیریت ارائه دهنده راهکارهای مدیریت یکپارچه ارتباطات

فرصتی ایده‌آل، جهت ارائه خدمات متمایز و یکپارچه

راهکارهای پورتال سامانه‌های مدیریت

یکپارچگی کامل با بستر Microsoft Dynamics CRM

سامانه های مدیریت ارائه دهنده راهکارهای مدیریت یکپارچه ارتباطات

راهکارهای CRM سامانه‌های مدیریت

حرفه‌ای‌ترین راهکارها بر بستر Microsoft Dynamics CRM

 
 

سامانه‌های مدیریت حرفه‌ای‌ترین خدمات و محصولات را در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان با محوریت ایجاد بیشترین ارزش در سازمان شما ارائه می‌دهد.

رویکرد حرفه‌ای، خدمات و محصولات متفاوت و تجربیات موفق ما در پیاده‌سازی نرم‌افزار CRM، راهگشای ایجاد ارزش در سازمان شما خواهد بود.

آخرین مقالات

عکس موجود نمی باشد
اطلاعات بیشتر +

‫سال نو مبارک (سخن پایان و آغاز سال)

سال 1395 با تمام خاطرات خوب و بد در حال تمام شدن است. در سال 95 به مثابه سال‌های گذشته سعی ما بر آن بود تا با تمام توان در مسیر ایجاد ارزش هر چه بیشتر برای سازمان‌ها و افرادی که به نوعی در مسیر زندگی سازمانی‌مان قرار می‌گیرند گام برداریم. تلاش کردیم رفقایمان را بیشتر کنیم و با دوستان قدیمیمان صمیمی تر شویم. خواستیم ارزش‌ ه ...

عکس موجود نمی باشد
اطلاعات بیشتر +

چگونه در سال 96 هزینه های ناشی از خدمات بد به مشتریان را کاهش دهیم؟

شاید به جرأت بتوان ادعا کرد که حوزه خدمات پس از فروش کلیدی‌ترین بخش هر سازمان است. افزایش حجم فروش محصولات و خدمات سازمان‌ها صرفا با فروش به مشتریان جدید به دست نمی‌آید و در دنیای رقابتی امروز می‌بایست حتما به بخش خدمات پس از فروش برای راضی نگه داشتن مشتریان و فروش مجدد به آنها تلاش مضاعفی صورت گیرد. از دیگر سو، رضایت مشتریان ب ...

عکس موجود نمی باشد
اطلاعات بیشتر +

‫جشن تولد دو سالگی CRM در آهن آنلاین

همزمان با اول اسفند ماه 1395 جشنی به مناسبت دو سالگی پیاده‌سازی نرم افزار CRM، با حضور مدیران شرکت سامانه‌های مدیریت در محل شرکت آهن آنلاین برگزار شد. شادمانیم که پیاده‌سازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت آهن آنلاین آنچنان تحولی ایجاد کرده است که مسئولین و پرسنل این شرکت به پاس تأثیرگذاری مستقیم آن در موفقیت‌های فردی و سا ...

بالا